Naar Frankrijk maar met wie....?

Plaats reactie
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

27-05-2012 22:37

Hallo,

Ik zou ergens in juni of misschien juli wel een klein weekje naar Frankrijk willen om te vissen. Ik ben normaal gesproken een echte loner langs de waterkant en heb dan ook niet echt een vismaat die ik mee kan nemen.

Daarom was mijn vraag, is er iemand hiier die ook graag wilt maar niet kan, bijv. Door gebrek aan vervoer oid? Ik zit erg goed in mijn spullen en heb ook een grote bus waar 3 man in kan.

Of denken jullie dat ik het alleen af kan al lijkt het mij wel leuker om met z'n 2en te gaan. Ben een gezonde normale, hardwerkende kerel van 29.

Groets,

Bjorn
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

28-05-2012 11:38

Jo Bjorn,

Alleen heeft ook zijn charmes maar dan zou ik wel voor een gebied kiezen waar ik al eens eerder ben geweest. Ik ga de tweede week van juni ook alleen omdat er niemand mee kan op dat moment en om eerlijk te zijn kijk ik er best naar uit.

Water weet ik al, de mogelijkheden van die stuwstukken heb ik een tweetal weken in m'n hoofd gestampt en het plan is klaar voor actie.

Zorg wel dat je verzekeringen mbt pech en meer van dat flink in orde zijn en neem geen onverantwoorde risico's. Er is niemand die je kan ondersteunen en als je jouw been breekt op een rotsenpartij kan dat nog wel eens lastig worden.

Succes!
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Plaats reactie