lac du chausse

Plaats reactie
henk martens
Berichten: 97
Lid geworden op: 17-02-2003 01:00
Contacteer:

03-07-2003 17:45

weet iemand iets over Lac du Chausse?
Dirk van der Veen
Berichten: 28
Lid geworden op: 08-10-2002 02:00
Locatie: Waddinxveen

11-07-2003 22:44

Henk,

Ik ben hier jaren geleden eens geweest, op een camping grenzend aan het meer. Als ik het me goed herinner hete dat plaatsje Meizac. Het was de bedoeling dat ik daar zou vissen tijdens dit verblijf, heb ik ook wel gedaan,maar niet zoals ik vooraf had gepland. Even zo goed kan ik meherinneren dat er toen op sommige plaatsen wel gevist mocht worden, maar je er neit met een boot op mocht, dit is in de buurt van een skiclub. verder kan ik me herinneren dat de plekken moeilijk bereikbaar waren, behalve aan de dorp en campnig kant maar daar zat dan ook heel Frankrijk te klieren, en het bestand wat toen aan mij werd verteld moesten veel 30 ponders zijn maar ook 40 en zelfs was er sprake van een 50 ponder. Staar je echter niet blind want ik praat nu over 11 jaar geleden en in de tussen tijd kan er veel veranderd zijn, wat ik nog wel weet is dat het meer een prachtige ligging heeft maar in Frankrijk komt dat weer voor. Ik hoop dat je er iets mee kan en wil je tevens vragen om bij terug komst je bevindigen te mailen.

Sucses Dirk
Pieter de Jongh

11-07-2003 22:58

hallo,
volgens mij heb ik eens gelezen dat er iemand veel viste en toen gefrustreerd schreef dat er een vidange geweest was en er niet veel meer te beleven was.

Zou het niet met de zoek-functie op te zoeken zijn?

pieter
Danny ten Tije
Berichten: 2
Lid geworden op: 21-07-2003 02:00
Locatie: Apeldoorn

02-09-2003 17:21

ben je al geweest en wat heb je allemaal kunnen vangen
Plaats reactie