naar welk water in frankrijk

Plaats reactie
stef willems
Berichten: 6
Lid geworden op: 05-09-2010 12:40

05-09-2010 12:44

ik wil komend jaar vroeg in het seizoen, april/mei naar frankrijk om een week of midweek te gaan vissen. nou ben ik op zoek naar een water waar het niet al te moeilijk is om een vis te vangen. Het is namelijk zo dat mijn vriendin voor de 1e keer mee gaat. nu zie ik die bui wel hangen als er die week maar 3 vissen gevangen wordt is dat natuurlijk de laatste keer dat ze mee gaat. Op het water hoeven geen dikke 25 kg vissen aanwezig te zijn. een simpele douche en toilet is ook voldoende.

zijn er hier mensen met ideen of ervaringen

mvg Stef
Gebruikersavatar
Stephanie Schipper
Berichten: 90
Lid geworden op: 25-04-2010 00:01
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

05-09-2010 15:14

viewtopic.php?f=72&t=51879&st=0&sk=t&sd=a

Zeer vrouwvriendelijk ook. Wat wil zeggen: Er is een cabin (kleine vijf minuutjes lopen) met douche, toilet en keukentje.
Dit is overigens ook echt een garantiewatertje. Mocht ze erg gesteld zijn op haar nachtrust dan zou ik 's nachts 1 hengel uitgooien :lol:

Ik weet trouwens niet of ze erg bang aangelegd is maar mocht dat zo zijn, vraag Colin dan per mail of hij niet wil vertellen over de zwijnen, rendieren, slangen en ratten. Ik ben namelijk best bang geweest voor de zwijnen die ik 's nachts hoorde. Muizen en ratjes zitten er ook wel maar die zijn niet echt eng....
stef willems
Berichten: 6
Lid geworden op: 05-09-2010 12:40

05-09-2010 17:53

ok lache, ja mij lijkt dat wel leuk die zwijnen. de ratten ben ik wat minder blij mee , met je eten voer enzo. heb je misschien fotos van de stekken gemaakt? en hoe zit het met de sanitaire voorzieningen en stroom etc.

en zijn er nog mensen die andere mensen die vijvers als optie hebben
Gebruikersavatar
Stephanie Schipper
Berichten: 90
Lid geworden op: 25-04-2010 00:01
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

05-09-2010 18:34

stef willems schreef:ok lache, ja mij lijkt dat wel leuk die zwijnen. de ratten ben ik wat minder blij mee , met je eten voer enzo. heb je misschien fotos van de stekken gemaakt? en hoe zit het met de sanitaire voorzieningen en stroom etc.

en zijn er nog mensen die andere mensen die vijvers als optie hebben


Lees mijn post even goed: Er is een cabin bij het meer met keuken, douche en toilet.
Stroom doet het niet maar je kunt alles wat opgeladen moet worden aan hem meegeven.

Groot voordeel, je kunt het exclusief afhuren voor 2 personen. Hebben wij ook gedaan en dat is best leuk als je daar als stelletje zit :roll:

Ja, die ratten en muizen zijn gek op boilies. Plastic zakken of tassen meenemen en je boilies in de boom hangen, dat deden wij elke keer.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

05-09-2010 18:58

La Horre

Simpele douche en toilet aanwezig! Eigenaar is engels sprekend en voert voor je als je wil! Omgeving is ook heel rustig en mooi.

Ontbijt kan ter plekke met de eigenaar geregeld worden. Boek de stekken met goede gedachte,wij hadden ook een stek geboekt alleen die was amper met de voet te bereiken.

Vangst garantie is er niet bij,wisselt elke keer zoals het op elk water het geval is. Kweet dat je niet persee zoekt naar een water met 25kg vissen,maar ze zitten er wel tot een kg of 31/32. Bijvangsten kunnen zijn grote graskarpers of meerval of een steur. grootkop karper behoort ook tot de mogelijkheden.


http://www.fishermanholidays.com/lake/d ... =Y#booknow


Succes
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
stef willems
Berichten: 6
Lid geworden op: 05-09-2010 12:40

05-09-2010 19:26

ok, ja handig in de bomen hange, je kan ze ook in een emmer doen:D.
hoeveel km ligt dat water eigenlijk weg. lac diable.? heb je misschien ook fotos van de stekken gemaakt die je me wil mailen? groetjes
stefan broks
Berichten: 1085
Lid geworden op: 01-08-2008 10:34
Locatie: schijndel

07-09-2010 14:28

http://visvakanties.nl/index.php?sectio ... pe=hetmeer kijk anders hier even op!! lijkt mij een prachtwater waar je wel ff lekker kan knallen
Gebruikersavatar
Ivan Tolenaars
Berichten: 372
Lid geworden op: 13-03-2010 06:44

07-09-2010 17:37

Abbey Lake misschien , en dan aan het Wild Boar Lake.
Als je daar niks vangt , dan kun je niet vissen
Zit vol met kleine karper tot en uitschieters tot een pond of 25 .
En aparte douches / wc voor de vrouw en man.
http://www.karpervijver.nl
As the weed gets thicker, minds get sicker
Plaats reactie