Beste Menno,
Als je naar de lading van een aantal postings kijkt die geplaatst zijn dan kun je niet ontkennen dat het smiley gehalte hoog is. Als ik daadwerkelijk dacht alles te weten wat jij in de je posting zet dan was mijn reactie van een heel ander niveau geweest.
Ik zou nog aanvullende vragen kunnnen stellen maar dit is niet nodig en ontopic, ken het water vrij goed als ik dit mag zeggen, het voorjaar kan heel goed lopen maar ook minder. Heb er zelf ook een week geblankt zonder tikkie. Of iederen daar daadwerkelijk die week heeft geblankt vraag ik me af. Je kent het wereldje neem ik aan en niet iedereen is scheutig in het geven dan de daadwerkelijke vangstinformatie.
Ik kan mensen dit ook niet kwalijk nemen, ervaringgewijs meegemaakt namelijk. Met gasten gesproken, gaan even verderop zitten en moet later tot de conclusie komen dat 2 van hun hengels akelig dicht (binnen een 5 meter radius) op onze markers liggen. Nu scheelt het deze waren puur voor ons een referentiekader en geen daadwerkelijk hotspot.
Verder off topic:
Dat je mijn reply`s zwaarder oppakt kan ik je niet kwalijk nemen daarvoor kennen we elkaar niet goed genoeg. Mijn eerste reply begint met een vraag en na gelang je posting koppel ik hier een conclusie aan. Gewoon menselijk. Vraag is benatwoord door je dus klaar. Vraag wordt gesteld om eventuele conclusies te verifieren. "mij" heeft het wat dat betreft goed geformuleerd
Ed, je hebt wel een hoog "Ziggo" gehalte nu
Groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.