La mutche.

Plaats reactie
Joeri Rijneveld
Berichten: 7
Lid geworden op: 28-10-2007 02:01

17-03-2008 19:14

Beste mede-karpervisser.

Kan iemand mij wat meer vertellen over het karperbestand van La Mutche. Ik zag dat er nog meer berichten waren hierover maar deze dateren van enige tijd geleden. Dat was trouwens niet positief.
Mijn vismaat en ik zijn vorig jaar al bij La Mutche wij waren positief. We zijn toen maar één nacht gebleven omdat we besloten om naar de moselle te gaan.
Hopelijk kan iemand mij wat meer info gegeven.
Alvast bedankt.

Groeten Joeri.
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

27-03-2008 13:03

Hoezo blijf je maar 1 nacht als je er positief over bent?
Je bedoelt La Mutche nabij Morhange?

Ik vond het geen mooi bestand, al zwemmen er in het kleinere etang aan de andere kant van de damwand wel een aantal zwaardere exemplaren.
Als je er geweest bent heb je dat ook allemaal kunnen zien aan de wand in de viswinkel, daar hangt namelijk zo'n beetje elke gevangen karper!
Joeri Rijneveld
Berichten: 7
Lid geworden op: 28-10-2007 02:01

27-03-2008 14:42

We bleven één nacht omdat we echt rond wilden toeren. We waren echt van plan om zoveel mogelijk wateren te vinden in Noord-Oost Frankrijk. Eindelijk zijn we toen belandt op de moselle.
In eerste instantie wilden we naar een ander water maar nadat we contact hadden opgenomen met de des betreffende visvereniging kwamen wij er achter dat het visbestand slecht was. Aangezien wij een een goed gevoel hebben over la Mutche besloten wij om daar naar terug te gaan.
Wat weet jij van het gemiddelde visbestand van La Mutche?

Groeten Joeri.
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

27-03-2008 14:47

Ook slecht. Ik ving ze niet groter dan 27 pond. Er zitten echt wel dertigers, maar het zal 1 op de 25 vissen ofzo zijn. Ook veel kleine graskarpers, die je hier in de sloot nog beter vangt haha

Gewoon ergens anders heen gaan, op Mutche zul je iig je droomvis niet vangen!
Plaats reactie