Domaine du Bains?????????????????

Plaats reactie
marvin smiers
Berichten: 23
Lid geworden op: 12-07-2002 02:00
Locatie: heerjansdam

23-03-2003 17:49

Wie weet er wat van het meer op Domaine du Bains. We zijn van plan er een vakantie te boeken maar ik zou graag wat meer van het water willen weten m.b.t vergunningen, nachtvissen en de drukte van andere vakantiegangers op het water ook zou ik graag wat willen weten over het bestand op dit water(als er al karper zit).

Alvast bedankt als je gereageert hebt.
Jos de Wit
Berichten: 342
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heemskerk

23-03-2003 18:42

Marvin,

Je bedoeld waarschijnlijk Domaine du Bains in Corcieux.
Het is een watertje van ca 1 ha, er zit zat karper, je mag zo neerploffen, nachtvissen etc. als je maar op de camping sta.
Alleen vang je meer met de korst dan op de bodem. Moeten er niet te veel bootjes en zwemmers zijn. Er is nog een ander watertje van ca 150 x 20 meter, hier kan je heel goed met de vaste stok kleine karpertjes vangen.

Jos
Wiek Heck
Berichten: 197
Lid geworden op: 07-09-2002 02:00
Locatie: Uden (Nbr)

24-03-2003 16:21

Marvin, ik ben vorig jaar op deze camping geweest, in de maand juni.
Het is precies zoals Jos zegt. Je kunt, zonder vergunning en ook 's-nachts vissen.
Echter ik heb meer gevangen met boilies, dan met de korst. Er ligt een piepklein eilandje en als je +/- 1 a 2 mtr van dit eilandje vist, dan vang je aan de lopende band. De karpers, die ik gevangen heb, zijn gemiddeld een pond of 15. Er zitten grotere in. Mijn grootste vangst was 24 pond.
Stel je niet te veel voor van dit water, maar neem je hengels mee, want het is leuk om veel, al of niet, kleiner karpers te vangen. Mijn gemiddelde was 1 vis per half uur.
Succes ermee.

groetjes Wiek
marvin smiers
Berichten: 23
Lid geworden op: 12-07-2002 02:00
Locatie: heerjansdam

25-03-2003 09:12

Ik dacht dat het een groter water was, dat vertelde de reisgids tenminste. Ik heb nu wat anders gevonden, maar goed het is misschien iets leuks om op terug te vallen als de andere vakantie niet geregeld kan worden of vol zit.

In ieder geval nog bedankt voor jullie reacties.
Plaats reactie