week vissen op openbaar water in frankrijk!

Plaats reactie
verstraete jan
Berichten: 9
Lid geworden op: 10-05-2007 18:22

10-05-2007 18:25

ben al enkele weken aan het zoeken achter eventuele opties waark naartoe zou kunnen gaan
er zijn verschillende sites met info te vindne maar meestal ongedetaileerd en verouderd
mss is het nu zelf niet meer mogelijk om daar te nachtvissen
het spijtige van alle forums is dat er altijd veel informatie te vinden is over betaalwaters en niks over openbare waters waardoor de betaalwaters natuurlijk nog extra reclame krijgen!
mede hierdoor gaan de meeste vissers eerder naar betaalwater dan naar openbaar water!(is mijn mening)
Je hoeft maar een betaalwater op te zoeken en je vind alle info die je nodig hebt (bv op deze site)
als je openbaar water zoekt vind je weinig of praktisch niks van info of fotos
bij deze een oproep aan alle personen op het forum om eventueel wat info over openbare waters in frankrijk door te geven
volgende week hebk vier dagen verlof en neem ik men auto richting frankrijk om openbare waters te gaan verkennen , ik ben op zoek naar een water dat weinig bevist wordt en waar je als karpervisser gewoon je ding kan doen zowel overdag als snachts
alle tips zijn bij deze welkom
indien iemand anders ook uitkijkt naar een openbaar water en niet de mogelijkheden heeft om op voorhand even te gaan kijken wil ik bij deze fotos gaan trekken en een klein verslagje van het water doorspelen !

alle tips omtrend openbare waters zijn welkom hoe mooier het water hoe liever!
Alex Poot
Berichten: 878
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

10-05-2007 21:15

Waar vind jij dan "goede" informatie op deze site over betaalwateren?? :o

Op dit Forum vind je toch echt geen informatie over betaalwateren dus jou conclusie dat alle forums dit motiveren klopt voor geen kant. Er staat hier naar mijn weten genoeg informatie over alleen maar openbare wateren....

Gebruik de zoekfunctie is zou ik zeggen!

groet
Alex Poot
K. van den Herik

10-05-2007 21:30

soms zo heel soms wor ik moe.

Ik heb geen zin om iets uit te zoeken dus ik ga naar een btw.

Gekker moet het niet worden.

Men neme

de topic vissen en vakantie

3 jaar gangen nachtvissen in frankrijk ( heel gek, maar waar je mag nachtvissrn zit heel vaak ook karper,

peche de nuit carpe in google

http://www.powercarp.com/nuits.php bijvoorbeeld

Darna plakken en knippen en googlen.

Ook aardig
http://fr.wikipedia.org/wiki/Liste_des_ ... _de_France

maar inderdaad betaalwater is gemakkelijker
Gebruikersavatar
Rene Vermunt
Berichten: 269
Lid geworden op: 18-09-2004 20:47
Locatie: Zuid-Holland

11-05-2007 00:32

26 pagina's in de categorie "vissen in Frankrijk" op dit board.
En dan ga jij ijskoud in je eerste posting zeggen, dat er niks te vinden is over openbare wateren in Frankrijk .....

Welcome on board ;-)
Etienne Joha 2
Berichten: 258
Lid geworden op: 12-06-2005 17:44
Locatie: Gulpen

11-05-2007 10:35

Dhr. van den Herik, echt goede linksites, Bedankt......

Ben er nu "driftig" op het kijken. Hier hebben we wat aan (tenminste ik)
Eindelijk eens een site waar wat staat over nachtviszone's ed. Ken wel veel wateren van naam, etc. Maar weet nooit of daar wel/niet en zoja, waar genachtvist mag worden.......

groeten Etienne
carpangling rocks society sucks
Josse de Bruin
Berichten: 432
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Maastricht

11-05-2007 15:08

Etienne,

Watch it! Op deze site is de meeste departementale info van 2006 hou hier rekening mee want dit kan verschillen van de huidige situatie. Indien je van het ene of andere departement de huidige info zoekt kan ik je die wel aanleveren u weet mij te vinden hè :wink: .

MVG Josse
Alex Poot
Berichten: 878
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

13-05-2007 12:24

Er zijn genoeg site's te vinden met goede info als je maar weet hoe te zoeken!

http://www.carphunters.com blijft uiteraard ook een goede site.

en meer kijgen jullie niet :lol: (maar ze zijn er zeker)

Gr
Alex
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

13-05-2007 19:16

En dan zijn er nog genoeg openbare wateren te vinden zonder de hulp van Google, Carphunters of welke site's dan ook.

Enige wat je wel moet doen; een paar lange weekenden in je auto naar Frankrijk rijden en terplekke op onderzoek gaan, verschaft menigmaal meer duidelijkheid wat berijkbaarheid en bevisbaarheid betreft.

Site's en ander foldermateriaal willen zaken nog wel eens beter en mooier voorspiegelen dan het in werkelijkheid is.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Plaats reactie