nou zo mooi vind ik de vis niet..hij mag wel zwaar,groot en dik zijn maar ik vind het persoonlijk niet een egt mooie vis...tja gelukkig heeft iedereen zo zijn mening
Die foto komt van carphunters af, daar word voorzichtig gezegd dat het om Mathilda gaat... Nu heb ik mijn map der cassien giganten eens door lopen spitten en er zitten er wel een paar tussen die er op lijken... maar het toch zeker niet zijn... Banana is het idd niet.
Kerel weet je zeker dat dit banana is?? Een maat van me heeft hem gevangen en staat hiermee op de cover van de karperwereld (meen ergens tussen de 25 en 35). Kan hem momenteel niet super voor de geest halen, maar ik meen dat ik hier een hele andere vis zie. Ik meen dat banana veel ronder is, ipv de knik bij zijn buik naar zijn staart.... Ik zal binnenkort de foto's er nog een bij nemen.
Gr. v. Gorp.
Life is wonderfull, but catching one makes it even more beautiful!..
Volgens mij is dat ook niet banana... Maar word op die site genoemd Stella. Die kerel had 3 topvissen tijdens die sessie 2 vissen 32kg en 31,4kg (stella) en dat is die foto.
Deze vis word ook geclaimd als banana, deze vis lijkt toch niet op die gene van boven... Wellicht even de karperwereld er op na slaan. Daar staat die vis idd ook in. Maarja wat voor naam ze ook hebben, het blijven wel topvissen