Ik ben van plan om er te gaan vissen in de zomervakantie.
maar nu heb ik een aantal vragen zijn er nachtviszones is er veel planten groei die tijd van het jaar en hoe zit het met de watersport zoals boten
mvg Brian
Lac d'Aureilhan
-
Je staat zeker op de camping daar
Aan de overkant , recht tegenover de camping is een nachtvis zone .
Ga er nou geen meter buiten , want je kan opschuiven !
Er is geen planten groei en de diepte is overal nagenoeg gelijk ( we hebben het hele meer rond gevaren met een bootje en fishfinder ) .
Het beste was toen met tijgernoten ( veel dwergmeervalletjes .. is echt een plaag daar ) en zo'n 100 / 150 meter naar het midden uitvaren met een klauwtje tijgernmoten er op . Er varen geen boten dus
Zo moet het lukken ..
By the way , mijn pa had nog een leuke schub helemaal links van de camping waar allemaal riet staat en de hele dag mensen aan het zwemmen zijn , je kan dan vissen vanaf de betonnen stijger ( als die er nog ligt ) .
Gr
Pat

Aan de overkant , recht tegenover de camping is een nachtvis zone .
Ga er nou geen meter buiten , want je kan opschuiven !
Er is geen planten groei en de diepte is overal nagenoeg gelijk ( we hebben het hele meer rond gevaren met een bootje en fishfinder ) .
Het beste was toen met tijgernoten ( veel dwergmeervalletjes .. is echt een plaag daar ) en zo'n 100 / 150 meter naar het midden uitvaren met een klauwtje tijgernmoten er op . Er varen geen boten dus

Zo moet het lukken ..
By the way , mijn pa had nog een leuke schub helemaal links van de camping waar allemaal riet staat en de hele dag mensen aan het zwemmen zijn , je kan dan vissen vanaf de betonnen stijger ( als die er nog ligt ) .
Gr
Pat
Ik voel me als een vis in het water