hoe vind je het

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jelle Dries
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-05-2002 02:00
Locatie: Zoersel
Contacteer:

29-08-2002 17:57

ik wil weer naar frankrijk maar geen bekende wateren meer voor mij zoals du der, madine, orient, salagou! liefst ook niet zo groot. maar van de onbekende wateren hoor je niets dus weet je ook niet waar er zijn, ik heb gelezen dat in de michelin gids (of zoiets) de franse wateren staan! ik vraag jullie geen namen ofzo dat wil ik zelf vinden maar gewoon bestaan er plannen van de wateren in frankrijk??

ik heb ook gehoort dat er 2 boekjes over zijn nachtvissen in frankrijk en nog een van leon hoogedijk, grote karpers in frankrijk of zoiets... vind je daar plannetjes van de frans wateren in? en als ik me niet vergis vind je er ook in welke vergunningen je nodig hebt zeker?

maar die michelin gids wil ik wel eens zien... maar waar vind je die?
Arnold Haandrik

29-08-2002 18:34

bij de benzinepompen.
in NL weet ik het niet zeker,ik heb de mijne es ooit gekocht toen ik in Belgie was.
en volgens mij bestaan er geen kaarten alleen van water in france.
de michelin-gids is heel gedetalieerd zelfs etangs van een ha of 10 staan er al op,ik ben (gelukkig)in het bezit van een navigatie-systeem ik typte gewoon een dorpje in de buurt in en reed daar na toe en dan staat het meestal wel aangegeven in de zin van lac du huppeldepup,etang de huppeldepup,barrage, of plan d'eau.
qua vergunningen ben je zo klaar,als je in zuid-france gaat vissen(wat ik aannneem)koop je een carte de pêche vacances waarmee je in 36 departementen kunt vissen,let wel, op sommige meren moet je ook nog een timbre lacs bij je vergunning kopen.

als ik wat vergeten of over het hoofd heb gezien hoor ik dat graag van andere Db-ers.

met vriendelijke groet
Harald
Euchaire van der Straeten
Berichten: 43
Lid geworden op: 01-07-2002 02:00
Locatie: Biddinghuizen
Contacteer:

30-08-2002 16:24

Koop t boekje van Aart Lokhorst..daar staan er veel in!!

Greetz
Gebruikersavatar
Stefan van der Graaf
Berichten: 280
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

31-08-2002 15:17

Het boekje van Aart Lokhorst kan je kopen voor 14 euro of zoiets. Hierin staan veel plekken waar je kan vissen enzo.
Succes
W e L o v e. U R i P . P i M . F o R T u y N
Rinus Gaasbeek
Berichten: 273
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Enschede

01-09-2002 20:38

Hoi Jelle,
De Michelingids kun je in Nederland kopen bij de ANWB-kantoren.

Groetjes
Rinus
Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

04-09-2002 21:42

Of gewoon bij de Halfords...
Plaats reactie