Informatie over lac de panthier

Plaats reactie
Ben Jacobs
Berichten: 3
Lid geworden op: 11-04-2005 20:22
Locatie: Zwijndrecht

11-04-2005 20:36

Ik ga in de meivakantie naar lac de panthier vlakbij dijon en wil graag wat te weten komen over het water.

Heb al wat kunnen vinden via de zoekfunctie en gewoon het internet maar 'k weet niet of er nog mensen zijn die er persoonlijk meer van weten.

Mvg, ben
We gaan vangen tot we vallen in de tent vanavond. Doe gewoon alsof je alles vangt vanavond.
brian kuypers
Berichten: 85
Lid geworden op: 11-04-2004 13:57
Locatie: veldhoven

12-04-2005 11:25

Hallo daar,

Er mag geen boot worden gebruikt, en ook GEEN nachtvissen.
Helaas zijn er ook wat grote vissen verdwenen....
Voor dagvissen, best leuk water..

Mvg brian,
Ben Jacobs
Berichten: 3
Lid geworden op: 11-04-2005 20:22
Locatie: Zwijndrecht

12-04-2005 14:45

Hey Brian, bedoel je dat er helemaal geen boten zijn toegstaan of alleen geen gemotoriseerde. Want er wordt wel veel aan watersport gedaan op het water, zoals windsurfen en er worden ook kano's verhuurd.
We gaan vangen tot we vallen in de tent vanavond. Doe gewoon alsof je alles vangt vanavond.
Ben van de Linde
Berichten: 50
Lid geworden op: 25-08-2004 13:16

30-04-2005 17:18

Naar wat ik gelezen heb op een Franse site zou dit reservoir dit jaar geledigd worden (vidange). Dit was dereden waarom een plaatselijke karper vereniging hun jaarlijkse (fish in/enduro) vroeger op het jaar hielden. Mischien toch eerst effe checken bij de fédération de pêche.

Had ook plannen in die richting ecther deze zijn nu een tijdje opgeborgen.

Ben de Belg
Wie het kleine niet eert, is het grote ....
Gebruikersavatar
Naud Hekkert
Berichten: 24
Lid geworden op: 23-10-2003 02:00
Locatie: Hellevoetsluis
Contacteer:

03-05-2005 15:26

Ben er zelf verleden jaar wezen vissen. Bijna elke avond vis gevangen echter geen zware.(tot 21 pond) Viste alleen s`avonds en soms in de ochtend. Alle vissen in de namiddag en avond gevangen. Wordt regel;matig gecontroleerd op papieren en nacht vissen. Veel planten, en inderdaad wel boten toegestaan zonder motor. Ik viste op zo'n 50 tot 100 meter uit de kant tussen de waterplanten in. Een stuk verder zaten fransen te vissen op 150 t0t 200 meter uit de kant. Daar kwam ook vis vandaan. Het is een reservoir dat gebruikt wordt om de omgeving van water te voorzien. Hierdoor staat er in het najaar dan ook veel minder water dan in het voorjaar. Als het water laag staat wordt er onderhoud aan de dijken gedaan. Wordt dus naar mijn weten niet verder leeggehaald.
SUC6.

Naud
alsummemisse benkunnachievisse
Plaats reactie