Villiers-Charlemagne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ferdy pol
Berichten: 373
Lid geworden op: 16-04-2004 16:03
Locatie: nl

17-01-2005 16:12

Ik ben dus op het internet op zoek naar een goed leuk niet-betaalwater in frankrijk om aankomende zomer naar toe te gaan...
Nu ben ik na een tijdje zoeken op dit water gestuit wat niet al te groot is en leuk vis gevangen moet kunnen worden.
Langs dit water zijn huisjes/hutjes te huur en er mag genachtvist worden binnen de grenzen van "vacances de peche" nu vraag ik me daardoor af of dit geen betaalwater is, aangezien ik daar dus echt niet aan mee wil werken.
Ik hoop dat iemand me hierover duidelijkheid kan geven...

(eventuele verdere info via bv. pb is ook altijd welkom, al verwacht ik dat natuurlijk niet te krijgen)


Alvast bedankt en met MVG,

Ferdy Pol
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

17-01-2005 17:49

Beste Ferdy, jij bedoelt denk ik 'Village Vacances de Pêche de Villiers-Charlemagne ?
Dit water wordt beheerd door de departementale visfederatie van Mayenne (dep. 53) en heeft dus absoluut niets met een betaalwater te maken. Deze genoemde federatie verricht zelfs ieder jaar, in de winter, een visserijkundig onderzoek naar de diverse visbestanden op dit water.
Wat je moet betalen is de huur voor een huisje en de federale visvergunning (of een jaarvergunning of een Carte Vacances die 15 dagen achtereen geldig is vanaf 1-6 t/m 30-9).
Gebruikersavatar
ferdy pol
Berichten: 373
Lid geworden op: 16-04-2004 16:03
Locatie: nl

17-01-2005 18:37

Hartelijk bedankt voor deze rappe informatie...

MVG

FP
Plaats reactie