Hond mee naar Frankrijk... Hoe en wat?

Martijn de Snaijer
Berichten: 63
Lid geworden op: 09-01-2002 01:00

07-05-2004 12:40

Wil,

Heb wat pagina's bezocht over de boerboel, prachtige honden met een uitgesproken karakter. Ben zelf de trotse bezitter van Rhodesian Ridgeback van 12 weken oud. Zoals je wel zult weten ook een afrikaner. Hij gaat nu al mee vissen (alleen nog overdag) en dat gaat prima. Het is wel de bedoeling dat hij mee gaat naar Frankrijk als hij wat ouder is.

gr
martijn
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

11-05-2004 13:10

Mijn 2 Amstaffs mogen officieel ook niet mee, heb in het verleden in Frankrijk alleen maar positieve reacties gehad..maar je weet dat bij sommige gendarmeries de o.a nederlandse karpervissers niet hoog aangeschreven staan, mede door het gedrag van enkelen die het voor de rest verpesten. Zit jij daar dan ook nog met twijfelachtige honden op je stek, heb je weinig in te brengen, vooral als je de taal niet echt machtig bent. Dus ga beter op safe en laat 'vecht'honden zoals ook die van mij, beter thuis zodat je relaxed kunt vissen en niet steeds op je tellen hoeft te passen.

MVG LvDinter.
©
Gebruikersavatar
Martin Doelman
Berichten: 823
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00

17-05-2004 07:54

Nou, ik ben weer terug...

maar goed dat ik mijn hond niet heb meegenomen. We hebben ontzettend slecht weer gehad en mijn hondje was ongetwijfewld doodziek geworden daar.

Martin