Nash schuwt blijkbaar 'het grote geld' ook niet!!!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

26-03-2004 16:13

nou maak je ons wel nieuwsgierig Sander..wat voor truc heb je bedacht om meer vis te vangen??? :wink:
Gr
Hans Brinkel
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

26-03-2004 21:21

Sander sssssssssssssssstttttttttttttttt.:)
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

27-03-2004 00:37

Wie meer wil weten over de UNCM (CAMOU) zie: http://www.go-camou.com/
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

27-03-2004 09:19

Mannen,
voordat iedereen alleen Nash af gaat schieten zie onderstaand:

Quote website JRC products:
JRC LAKE - LE FRITTERIE OPENS MARCH 2004, 12 ACRES - 3 HOURS DRIVE FROM CALAIS, 1ST YEAR OPENING SPECIAL £120 1 WEEK 2004 ONLY PRICES ON SITE SHOWER / TOILET, VERY EXPERIENCED ENGLISH BALIFF- 10 PEOPLE ON THE LAKE MAXIMUM , FOOD AVAILABLE , CONTACT JRC FOR DETAILS . 01379 890 930 HOURS 9 - 5 ( CAN EMAIL AND WE WILL RING OUT OF HOURS) TRIPS CAN BE ARRANGED. CAN DO WINTER BOOKINGS ALSO.

Hieruit concludeer ik dus uit de vorige reply`s te lezen dat er vanaf nu veel JRC produkten 2e hands worden aangeboden of worden verbrand.

Ten 2e vraag ik me af daar ik weinig reactie heb gehad hoeveel van de bovenstaande mensen de karperwereld hebben opgezegd daar de deze (blz54) ook meewerken aan het uitbaten van betaalwateren door het plaatsen van advertenties.

Of zou er toch enige vorm van hyprocretie zijn ?
Met cynische groet,
Peter
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

27-03-2004 09:46

Peter,

Je vraagt je af of er enige vorm van hypocritie (?) valt te bespeuren onder karpervissers!
Ik ben de bescheiden mening toegedaan dat je het woord 'enige' best kunt veranderen in 'grote'!!!
In het verleden heb ik ook al eens op gewezen op de soms/vaak dubbele boodschap van bladen als Karperwereld en VBK magazine.
Zelf denk ik dat het e.e.a. te maken heeft met het feit dat het lectuuraanbod voor karpervissers wat dunner gezaaid is dan het materiaalaanbod, en als de desbetreffende uitbater (Nash) ook nog prijzig materiaal aanbiedt is de keus wat makkelijker te maken wat er wel of niet op de brandstapel kan.
Consequent zijn valt niet altijd mee, kan ik zelf volmondig toegeven!
Maar dit gaat de nogal 'off topic' kant op dus laat ik het hier maar bij.
Groet,

John
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

27-03-2004 10:06

John,
Kan me goed vinden in je reply, of je hiermee off-topic gaat wat mij betreft niet.

Zeker daar men er 1 fabrikant (mij om het even welke) er tussen uit trekt terwijl er legio zijn die exact hetzelfde doen. Voor ik reply`s krijg over eventuele praktijken ik spreek hier alleen over de factor een btw beheren.

Begrijp me niet verkeerd in deze als blijkt dat Nash werkelijk aleen gestolen vissen op zijn locatie heeft dan is volgens mij het hek van de dam maar goed in deze wacht ik de gegevens af van camou voor hier een oordeel over te vellen. Ik zie graag feiten i.p.v we denken dat.

Indien men de vissen heeft gekocht van een beroepvissers cq kweker en dit is wettelijk gedekt (weet niet exact hoe dit zit in frankrijk) dan kunnen wij hier wel tegen ageren alleen trek je op dat moment wel aan het kortste eind daar er niets illegaals gebeurt.

Misschien kan Aart hier wat duidelijkheid in verschaffen? ik weet dat ze met vervoer van karper tot max 50cm bezig zijn maar hoe is dit tot nu toe geregeld?

John wat mij betreft is het ook geen probleem dat de advertentie er in staat, wat mij alleen wel eens stoort is dus de hyprocetie van bepaalde mensen. Indien je voor je mening staat etc wees dan ook rechtlijnig hierin en pas het niet toe alleen als je het je uitkomt of met de massa mee wilt lopen.

Dit heeft geen betrekking op jou als persoon John :D indien dit het geval zou zij had je wel een pb gehad :wink:

Groet,
Peter

ps. ga nu eerst maar eens wat geld uitgeven bij de locale viszaak tot later :lol:
Sander Ouwerkerk
Berichten: 34
Lid geworden op: 26-03-2002 01:00
Locatie: Den Haag

28-03-2004 20:08

Aart, ik zwijg als het graf....

Hans, ik stuur je morgen een mailtje....

Groetjes
Plaats reactie