Frankrijk? + vakantiepark in de beurt!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

23-03-2004 21:06

Hoi beste medeboarders,

Ik mag nog niet alleen op vakantie in frankrijk ( ook wel logis ) om daar me geluk te gaan beproeven met het karpervissen
Wie weet er een leuk water,GEEN BETAALWATER,waar je wel een leuk visje kan vangen.
Maar er is 1 probleem en dat is dat me ouders ook mee willen, ik moet dus een water hebben waar nog geen 1 km een vakantie park vandaan ligt en lifst een vakantiepark met villa's of staanceravans.
Het moet dus geen camping plaats zijn want daar hebben me ouders geen spullen voor.
En alshet kan ergens zo hoog mogelijk in frankrijk maar natuurlijk is alle info welkom over frankrijk.

mvg,

Robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Arjen Verleun
Berichten: 164
Lid geworden op: 04-01-2004 21:58
Locatie: Delft

23-03-2004 21:57

ik ga in mei naar de somme dat is een rivier, maar er zijn ook nog zat meren in de omgeving een ook nog een kanaal (direct aan de camping)
http://www.camping-plaisance.com dat is hun site. Mijn vader gaat ook mee, maar moest perse in een huisje, ik ben een aantal maanden bezig geweest om iets te vinden.
ik ben in de februari vakantie vergunningen wezen halen en gaan kijken naar het water. Als je het leuk lijkt stuur dan even een mailtje dan kan ik je foto's van het water sturen.

mvg
Arjen Verleun
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

24-03-2004 00:29

bij Panneciere zijn ook bungalows direct aan het water.

een maat van is er een jaar of 4 geleden geweest, heeft toen een aantal karpers gevangen. zowel overdag als s'nachts.

groeten Mark
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

24-03-2004 15:23

Mark,

weet je toevalig ook of ze een site hebben dan kan het bekijken.

mvg,

robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

05-04-2004 12:58

Weet niemand anders nog wat wateren in frankrijk met een vakantie park in de buurt?

mvg,

robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rinus Gaasbeek
Berichten: 273
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Enschede

06-04-2004 15:40

Hoi Robert,

Je moet gewoon een camping zien te vinden aan het water.
Op de meeste campings zijn stacaravans te huur . Kijk anders eens op http://www.camping-frankrijk.pagina.nl

Groetjes
Rinus
Plaats reactie