Ik heb mijn mening gegeven betreffende deze topic en blijkbaar heeft dit wat effect gehad, of ik na het lezen van een aantal replys uberhaupt met een aantal van de heren enige vorm van discussie aan wil gaan staat nog te bezien. Indien een mening compleet loodrecht tegenover elkaar staat zie ik niet in om hier nog langer woorden aan vuil te maken.
Stefan, ik gaf aan dat ik je kort door de bocht en over 1 kam scherend vind betreffende je reply, ik heb nergens vermeldt dat jij geen eigen mening mag geven of dat ik je deze wil ontzeggen ik respecteer deze ook ten volle maar dit houdt niet in dat ik er geen reactie op mag plaatsen. Ik ben op carp zaterdag dus zou zeggen spreek me maar aan loop wel ergens rond

Peter Otte,
Ik dicteer niemand wat hij-zij met zijn vrije tijd wil doen net zo min dat iemand mij dicteert wat ik dien te doen behalve eventueel mijn vrouw

kom alleen bij niet aan met gezever over hoe slecht en verkeerd alles wel niet is zonder er dan ook daadwerkelijk iets aan of voor te willen doen. En hierbij refereer ik vooral aan mensen op dit board die overal een mening over hebben maar als je ze dan eens vraagt of ze ook iets willen doen dan is men niet thuis aan zulke mensen heb ik in ieder geval geen boodschap.
ten 2e ik heb je visie betreffende betaalwateren gelezen en de daarbij behorende reacties en zie om deze redenen ook niet in om hier nog verder met je over te discussieren daar hierin mijn inziens geen opening zit, onze visie betreffende deze zaak staat mijlenver uit elkaar.
Ik sluit me meer bij kees aan en zie dit toch nog op een iets breder vlak.
Jan - Klaas: misschien beter dit via een pb-mailing uit te vechten, ik weet uit een mailing dat Jan door omstandigheden zelf veel problemen met zijn gezondheid heeft of heeft gehad dus kan mij zijn reactie wel een beetje voorstellen.
Qua gehandicapten
als deze mensen om info cq karperlocaties vragen met huisjes of etc dan zijn het in 1 keer geen vissers meer bij het gros van de mensen en worden ze van het kastje naar de muur gestuurd of gewoon afgezeken daar dit so called not done is, nee ze moeten zeker smeken en vermelden dat ze gehandicapt zijn nou ik kan je van 1 persoon die ik ken nu alvast vertellen dat die dat verdomd. Heeft namelijk ook zijn trots.
Voor de rest zal dit normaal gesproken het laatste woord zijn wat ik aan deze discussie vui maak daar hij toch nergens toe doet daar het weer uitmond in het standaard ja-nee verhaaltje.
MVG,
Peter