ervaring stuwmeer Bort-les-orgues in la france?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan van der Starre
Berichten: 161
Lid geworden op: 30-07-2003 02:00
Locatie: Zuid Holland

16-01-2004 20:34

Hallo lotgenoten,

We hebben voor de vakantie een huisje geboekt aan de rand van het stuwmeer van Bort-les-orgues. De dordogne is daar door 5 stuwmeren onderbroken, waar dit er 1 van is. Wie helpt me met wat info over het water? Ik had al begrepen dat het verboden is om te nachtvissen, er voornamelijk roofvissers actief zijn en de oevers niet echt in de top 100 van bereikbaarheid staan. Water om van te dromen dus.....
Boot, fishfinder ed gaan mee. Uren vissen wordt in den redelijkheid, het blijft vakantie immers.
Maar toch die uitdaging, he....
Bvd,
Jan
Gebruikersavatar
Aart-Jan de Jong
Berichten: 103
Lid geworden op: 27-01-2002 01:00
Locatie: Harfsen (tussen Deventer&Zutphen)

25-01-2004 22:40

ik ben er van mijn derde tot mijn zesde met mijn ouders op vakantie geweest...ikzelf weet daar niet veel meet van maar van mij ouders hoorde ik wel het een en ander.
in het meer ligt op e bodem nog steeds een oud dorpje...met laag water in het stuwmeer kun je de spits van de kerktoren nog zien schijnt het...
de kanten en de bodemstructuur bij de oevers is erg rotsachtig...verder weet ik er weinig zinnigs over te melden...
succes!als ik de oude foto's bekijk lijkt het me erg mooi een mooie vakantie heb je al!

aart-jan
Plaats reactie