Noord AA te Zoetermeer.

Plaats reactie
Martijn Niesen
Berichten: 6
Lid geworden op: 03-09-2003 02:00
Locatie: Zoetermeer

03-09-2003 10:39

Ik ben erg benieuwd of hier mensen zijn die de afgelopen tijd op het nieuwe gedeelte bij het noord aa hebben gevist en hebben gevangen.

(Note voor John Pannekoek)Informatie over het nieuwe gedeelte?? Het enige wat ik daar ben tegengekomen is VISLIJN.

Ben ik volgende week van plan om op het nieuwe gedeelte (Plas in de Wijk Noordhoven) te gaan vissen. Misschien iemand hier daar als eens gevist en enkele tips voor me?

Thnx

Martijn Niesen

(Bericht gewijzigd zodat deze binnen de huisregels valt.)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Martijn Niesen op 2003-09-04 09:01 ]</font>
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

03-09-2003 16:11

Martijn,

Als je een beetje initiatief had genomen had je kunnen weten dat het vragen naar openbare info over wateren hier als 'not done' wordt beschouwd.

Dat je dan ook nog info over Franse BTW's vraagt, wat hier zwaar verboden is gaat dan weer wat verder.

Maar nu ik zie dat je godskolere ook nog om foto's van de Noord Aa vraagt terwijl je zelf om de hoek woont begin ik me af te vragen of je wellicht lichamelijk of verbaal- gehandicapt, dan wel beiden bent!!!!
De groeten,

John
P.s. als je het niet zo bont had gemaakt had ik je via een pb. nog wel info willen geven maar ik ben een beetje op je afgeknapt.
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

03-09-2003 16:48

Welcom op dit gezellige board Martijn (haha)
Martijn Niesen
Berichten: 6
Lid geworden op: 03-09-2003 02:00
Locatie: Zoetermeer

04-09-2003 09:00

Op 2003-09-03 16:11, schreef John Pannekoek:
Martijn,

Als je een beetje initiatief had genomen had je kunnen weten dat het vragen naar openbare info over wateren hier als 'not done' wordt beschouwd.

Dat je dan ook nog info over Franse BTW's vraagt, wat hier zwaar verboden is gaat dan weer wat verder.

Maar nu ik zie dat je godskolere ook nog om foto's van de Noord Aa vraagt terwijl je zelf om de hoek woont begin ik me af te vragen of je wellicht lichamelijk of verbaal- gehandicapt, dan wel beiden bent!!!!
De groeten,

John
P.s. als je het niet zo bont had gemaakt had ik je via een pb. nog wel info willen geven maar ik ben een beetje op je afgeknapt.


Nou John ik heb me bericht aangepast zodat het binnen de huisregels valt.

En ja je hebt gelijk ik had eerst de huisregels eens goed moeten door lezen.
Jordy Haasnoot
Berichten: 31
Lid geworden op: 13-07-2002 02:00
Locatie: scheveningen

06-09-2003 21:22

Whahahahah GO john Go john :razz:
Plaats reactie