Viswater Haarlem

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tim Beeren
Berichten: 529
Lid geworden op: 29-07-2002 02:00
Locatie: Overveen (vlak bij Haarlem)
Contacteer:

02-09-2003 21:24

Na de topic over de wolhandkrab in Haarlem te hebben gelezen wou ik weer even inhaken op de wateren. Waar is in vredesnaam dat zijkanaal B (niet dat ik er graag wil vissen). Lijkt me wel is leuk om er ff langs te fietsen en ff te kijken enzo. Dus wie kan mij het uitleggen?????

weer wat vragen met hopelijk antwoorden (PB mag ook)

P.S. op de ringvaart heb ik nog geen last gehad van die krabben.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tim Beeren op 2003-09-02 21:45 ]</font>
Danny v Tongeren
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-08-2003 02:00
Locatie: Andijk

02-09-2003 21:28

Deze Kanalen liggen , want je hebt a.b.c.??

Volgens mij vanuit Spaardam richting het Noordzee Kanaal ???????????

Correct my if i am wrong

Danny
John de Vries
Berichten: 192
Lid geworden op: 26-04-2002 02:00
Locatie: Heemskerk

02-09-2003 22:57

Tim,

Je hebt een privebericht

Gr. John
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

03-09-2003 08:02

Tim,

Zijkanaal A ligt bij Beverwijk, Zijkanaal B bestaat uit 2 delen;
In Spaarndam heb je het IJ, deze heeft 3 takken, de ene tak gaat naar de sluis, die in verbinding staat met het Spaarne, de andere tak gaat naar het Noordzeekanaal, dit is het zijkanaal C, de andere tak gaat naar de woonboten, en dit is het originele zijkanaal B, maar wordt niet bedoeld als men zijkanaal B bedoeld... Beetje ingeweikkeld, maar ik zal uitleggen waarom...

Dit water had broeger verbinding met het norodzeekanaal, en liep door spaarnwoude naar het noordzeekanaal, maar is afgesloten vanwege bouwwerkzaakheden, aanlegen van wegen, enz.
Het andere deel van het zijkanaal B, waar iedereen het over heeft, ligt sus in Spaarnwoude en wordt ook wel de kanobaan genoemd!
Je hebt er een restaurant en hotel > Spaarnwoude Resort en dit heette voorheen 'het Buitenhuis'.
Het water staat ook in verbinding met de spartelvijver in spaarnwoude, beetje ingewikkeld allemaal, maar it´s the way it is....

Voor vragen een PB.
Groetjes,

Marijn
marc molanuss
Berichten: 103
Lid geworden op: 01-02-2003 01:00
Locatie: Haarlem

08-09-2003 19:12

Hé Marijn, gooi ook effe de rest van de info op het board, zoals hoe te bereiken vanaf Amsterdam en Rotterdam.

Je bent al vaker op dit board op je vingers getikt over al de info die je er zo maar op smijt, haal dat bord voor je kop eens weg en beheers je man. Die jongen is 15 laat hem lekker zelf gaan zoeken.

Of zullen we even met zijn allen in jouw voortuin een bbq organiseren. Lijkt er niets mee te maken te hebben, maar die schroeiplekken langs de kanten vertellen mij genoeg. Dat zijn niet de jongens die je in je voortuin wilt hoor.

Nu niet met een grapje aankomen dat je in een flat ofzo woont ,maar gewoon even nadenken over wat al mijn voorgangers al hebben gezegd gevraagd.

Groet marc

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marc molanuss op 2003-09-08 19:13 ]</font>
Plaats reactie