De Beerendonck

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Niek Wijnen.
Berichten: 728
Lid geworden op: 15-08-2003 02:00
Locatie: Nijmegen

17-08-2003 18:39

Hallo mensen,

ik wil het water De Beerendock in Nijmegen/Wijchen gaan aanpakken. Maar weet nog geen bal van het water zelf. Heb je (bruikbare) info? Laat t dan snel horen!

Mzzl Niek
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

17-08-2003 21:35

beste niek,

als ik jouw was zou ik eerst een jaar gaan obseveren,en koop een boot en diepte meter,er zit zeker karper maar deze is niet makkelijk te vangen,dit is dan ook een zeer moeilijk water,niet te spreken van al het gespuis wat daar snachts rondzwermt.
1 tip kijk uit je zal niet de eerste zijn die alles kwijt raakt,verschillende vissers zijn er al "aangepakt".met resultaat:spullen weg
verder wemelt het snachts van de homo's vooral in de zomer,niet dat je daar last van zult hebbenmaar ja je weet maar nooit.
ga zowiezo met een man of drie zitten en nooit in je eentje.

mvg

viktor
wesley bax

17-08-2003 23:56

hallo niek de vorige keer was er al iemand zo slim om verhaaltjes over de berendonck te gaan vertellen,wat gebeurt er het is de laatste maanden druk op de berendonck leuk hoor en ze vangen ook nog eens niks ,hoe zou dat toch komen als je iets wilt weten doe dat dan via een prive bericht en niet zo in het openbaar er zijn zo al genoeg wateren kapot gegaan groeten wesley
Plaats reactie