informatie gevraagd over het karper vissen op de weddermeer

Plaats reactie
philip keijmel

03-08-2003 08:37

hoi ik ben op zoek naar informatie over het karper vissen op karper op de weddermeer in groningen heb geboekt in oktober het huidje nummer 37 hoop dat iemand mij hier wat over kan vertellen alvast bedankt . EN KARPERVISSERS DIE COMMETAAR HEBBEN OVER BETAALWATERS GA GERUST JE GANG .
philip keijmel

03-08-2003 11:23

hoi ronnie ik zoek inf. over stekken bij de huisje nr 37 en trouwens over die regelementen dan kun je er niks meer op zetten dit is een bungalow park waar ik met het gezin ga zitten voor de vakantie en dat ik dan toevallig kan vissen van uit het huisje zoja het is zo en dat dat dan meteen als een betaal water word gezien ik word er ziek van dat gezeik altijd over betaal waters het is jammer dat iedereen meteen over een kamword geschoren
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

03-08-2003 17:44

Met particles tegen de oever aanvissen. Niet te zwaar vissen, veel kleine vis, de avonduren zijn over het algemeen goed. Toploodjes zijn handig in dat stuk.

Zo nu heeft hij zijn info ook weer, kunnen we weer over naar de orde van de dag.

(het trieste is alleen dat zeuren tegen andere gebruikers, terecht of onterecht de orde van de dag is)

gr Sjoerd
roberto di kappa
Berichten: 21
Lid geworden op: 27-05-2003 02:00
Locatie: Zwolle

03-08-2003 17:58

Op 2003-08-03 12:32, schreef Cor Monster:
Heb ik nog een vraag aan de de board moderators. Waarom worden mensen die willens en wetens de huisregels overtreden niet tijdelijk gebanned. En doe het topic op slot met een korte motivatie over het waarom, dat schept vaak veel meer duidelijkheid.


Gemotiveerd sluiten van threads schept meer duidelijkheid.
Echter iemand uitsluiten van het forum en/of het gehele platform van <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.karperwereld.nl" target="_blank" class=bericht>www.karperwereld.nl</a><!-- BBCode auto-link end --> is onmogelijk.
edwin siol
Berichten: 364
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Voorhout
Contacteer:

03-08-2003 18:10

>>> Zo nu heeft hij zijn info ook weer, kunnen we weer over naar de orde van de dag.

(het trieste is alleen dat zeuren tegen andere gebruikers, terecht of onterecht de orde van de dag is)

gr Sjoerd


sjoerd, je moet het niet omdraaien. Het feit dat mensen om gezeur blijven vragen, is aan de orde van de dag. Niet andersom.

als jij in een cafe gaat zitten blowen waar dit niet is toegestaan, wordt je er subiet uitgesmeten. Waarom?

simpel omdat je regels, opgesteld door de mensen die jou iets aanbieden waarvan je gebruik van wilt maken; bijv. de cafebaas waar je een pilsje wilt drinken, danwel een beheerder van een forum over karpervissen, dient te respecteren.

Bevallen de regels je niet, waarom is iemand dan nog hier? wil iemand blowen, waarom gaat die dan niet naar een koffieshop? omdat die gebruiker simpel zelf wilt bepalen dat ZIJN regels heilig zijn??

nee toch?

groeten ed

die persoonlijk vind dat iemand als Philip gewoon meteen gebanned mag worden. Pas dan stopt het gezeik van mensen tegen mensen die niet wensen de regels te respecteren.
Ferdi van Essen
Berichten: 149
Lid geworden op: 13-06-2002 02:00
Locatie: Nijverdal

04-08-2003 14:58

Dag Ronnie,

Niet persoonlijk bedoelt hoor,

Maar wat is het verschil tussen de tolplas en het weddermeer.

Is het daar niet bijna precies hetzelfde????
O.k. er zwemmen misschien een paar grotere rond???!!! Maar ja in de tolplas niet????

Ik heb daar namelijk ook genoeg kapotte bekken gezien, en er wordt daar ook dagelijks op ze gevist, Niet zielig???? en bij de tolplas zeker wel???

Groeten Ferdi
jan witter

04-08-2003 16:22

Mooi klusje voor jou Cor :lol:
Robert de Wilt
Berichten: 422
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Capelle a/d IJssel (Zuid-Holland)
Contacteer:

04-08-2003 20:03

He philip,

dus jij hebt zelf geen enkele commentaar op betaalwaterEN (betaalwaters klinkt zo stom...)?
Of ben je wellicht ook niet te spreken over veel praktijken die bij menig betaalwater aan de orde van de dag zijn;
-gestolen vis
-te veel vis
-te veel vissers
-makkelijk gaat voor gezonde vissen..
enzovoort

Zelf denk ik dat het er in het Weddermeer, alhoewel het een betaalwater is, niet zo erg aan toe gaat als in veel franse betaalwateren.
Het lijkt mij echter niet gewenst als dit wel gaat gebeuren in de toekomst als het zo door gaat...

Kortom, philip wat vind jij dan wel niet in het algemeen van betaalwateren?
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

05-08-2003 09:43

Philip,

zoek ook eens de stekken op waar je van denkt dat het onmogelijk is dat er karper zit. De karpers worden zo druk bevist dat je je zou verbazen waar ze zich verschansen. Verder is het vissen tegen de oevers aan een aanrader.

Op de rivier is overigens ook heel mooi vissen, een aanrader voor graskarperfanaten. gewoon met mais voeren en vissen.

groeten,
karperlimbo
Plaats reactie