seumers gat

Plaats reactie
Quintin janssen

16-07-2003 08:19

Ik neem aan dat je het over het Seumers gat achter Barneveld hebt. Ik vis hier regelmatig het is een grote grindafgraving waar een redelijk bestand van karpers rond zwemt het gemiddelde wat je er vangt schommelt zo tussen de 13 en 20 pond maar twee weken geleden is er een 33 ponder gevangen en het gerucht gaat dat er een 36 ponder zou zwemmen maar dat kan ik je niet bevestigen. voor de rest is het gewoon een heel mooi water ontzettend helder en je kan er mooi zitten. enige nadeel is dat je moet zorgen dat je een eind van de zwemmers zit. voorderest mag je overal vissen en eventueel met een vergunning die bij de beheerder te krijgen is mag er nachtgevist worden dit op voorwaarde dat je geen overlast veroorzaakt en dat je je rotzooi opruimt wat me heel normaal lijkt. maar nogmaals een uitstekende plas om te vissen. als je er een keer gaat vissen laat het me dan weten ik heb een gedetaileerde kaart van het water inclusief diepte's
gegroet Quintin

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Quintin janssen op 2003-07-16 08:20 ]</font>
Arjen Lans

16-07-2003 08:29

Hoi Quintin,
Ik zie dat je nieuw ben op het board. Wees alsjeblief voorzichtig met het zomaar vrij geven van informatie, en zeker aan Danny. Er zijn veel mensen die zich storen als info over hun water zomaar op het board staat.

Even over het topic. Ik heb vroeger ook wel eens op het de plas gevist, en werd bijkans gek van alle schubjes tussen de 6 en 12 pond. Vismaten vingen er in een week wel meer dan 100.

De 30-ers zou ik met een dikke korrel zout nemen. Het water is erg voedsel arm. Veel boilies voeren dan maar. Misschien dat die kok uit Belgie eens langs moet komen met z'n vele kilo's per week. Dat helpt de gewichten in ieder geval de goede richting op.

Arjen

(Paul, water is even groot als de 35, en je kunt er heel veel meerval aas vangen)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Arjen Lans op 2003-07-16 08:30 ]</font>
Quintin janssen

16-07-2003 08:43

ow sorry ik dacht laat ik eens wat vertellen maar bedankt voor de tip ik zal er in het vervolg op letten

quintin
Cor Blokhof

16-07-2003 14:57

Hallo,

Ik ken het water ook van familie wat er woont.

Het is er inderdaad erg diep en vrij helder.
Heb er weleens staan kijken bij iemand en toen kreeg een kerel gewoon een run. Hij verspeelde hem wel :grin:

Je hebt ook nog het Aanschotergat (als ik het goed schrijf) in de omgeving liggen. Lijkt mij zelf kwa potentie een mooier water. Ik weet wel dat er een aantal jaren terug er zuurstofgebrek in het water heerstte en er toen wel wat vis dood is gegaan. Misschien dat andere er meer over kunnen vertellen.

Groeten,

Cor

p.s
Danny (Of Donny) ga je er dan met al je vismaatjes vissen :grin:
Plaats reactie