vissen rond en in Amersfoort.

Plaats reactie
arno meijer
Berichten: 2
Lid geworden op: 06-09-2014 21:53

14-09-2014 16:47

Na ruim 12 jaar niet meer op kaper tehebben gevist heb ik
de hobby weer opgepakt :lol: :lol:

Nu heb ik vroeger altijd gevist in de bekende gaten langs de A1.
Maar ben er vandaag ff wezen kijken en moet zeggen, dat het er aardig verandert is
en het viel me tegen ,

Nu is mijn vraag wordt daar nog steeds gevist en hoe is het water daar ..

En zijn er nog andere mooie plekken in en rond Amersfoort.

mvg Arno.
Gebruikersavatar
Guus Nijhuis
Berichten: 5
Lid geworden op: 16-08-2010 02:12

15-09-2014 12:34

Er word zeker nog steeds gevist, rij er dagelijks langs en zie er eigenlijk altijd wel tenten staan.
Zelf heb ik het er nog nooit geprobeerd, maar het moet redelijk gedresseerd zijn.

verder is er voldoende water in de omgeving, kijk maar eens op google maps... :wink:

Groet
Kevin Hom1
Berichten: 27
Lid geworden op: 07-04-2014 21:03

03-11-2014 20:19

De zandputten langs de A1 zijn behoorlijke gedresseerd, heb er zelf niet echt vaak gevist maar de keren dat ik er heb gezeten heb ik wel gemerkt dat je er goed de weg moet weten om er een karper te strikken. Verder valt er wel een visje te vangen in de 2 gaten op de Isselt maar met mooi weer is het er vaak wel druk. Voor de rest heb je nog het valleikanaal maar daar moet je rekenen op veel bijvangsten zoals brasem en winders.
michiel kamphorst
Berichten: 28
Lid geworden op: 26-04-2011 13:49

06-11-2014 20:49

in het soesterkwartier op de dreef zitten 2 kleine vijvertjes met best wat karper, niet groot maar goed te vangen. ik ben nier ervaren met karper vissen (van de zomer begonnen), zit daar meestal instant met 1 pen hengel en een statische hengel een sessie van 2-3 uur en ik heb misschien 1 of 2 keer niets gevangen voor de rest altijd wel een karpertje. dus een perfect watertje om er weer even in te komen en weer wat te vangen.
Plaats reactie