Vissen op het Waaltje tussen H.I.Ambacht/Heerjansdam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike Nobel
Berichten: 23
Lid geworden op: 25-08-2013 00:03

03-08-2014 23:16

Hallo,

Na een lange tijd heb ik eindelijk tussen mijn werk en nieuwe opleiding een weekje vrij, deze wil ik dus(je raadt het al) besteden langs het water :lol: . Nu zaten ik en mijn vismaat te denken aan 't Waaltje (niet de rivier). We zijn al de hele waal langsgereden opzoek naar mooie stekjes en aan de praat geraakt met één karpervisser, hij zegt dat het redelijk moeilijk water is en zeker als je geen ervaring hebt op groot water. Nu denk ik persoonlijk dat als we zo ongeveer aankomend weekend beginnen met stekken bevoeren(en uitpeilen?) dat we als we 22 augustus een paar dagen gaan zitten echt wel een (paar) visjes te pakken kunnen krijgen. Maar aangezien ik dus zelf geen ervaring heb met groot water aanpakken wou ik dus vragen hoe jullie dat normaal gesproken doen?

Ik weet wel dat de gemiddelde diepte 4-6 meter is, en dat er een redelijk laagje waterplanten ligt, niet erg hoog dus zou met een chodrig best overheen gevist kunnen worden dacht ik zo? Maar hoe pakken jullie (nieuw) water aan? Ik hoef niet op de centimeter de hotspots of het gouden aasje te weten, maar tips qua aanpak etc. zijn welkom natuurlijk!

Alvast bedankt! :lol:
Gebruikersavatar
Mike Nobel
Berichten: 23
Lid geworden op: 25-08-2013 00:03

06-08-2014 23:35

Niemand die me een beetje opweg kan helpen?
Plaats reactie