water in zuid-holland en noord-brabant

Plaats reactie
delano verveer
Berichten: 19
Lid geworden op: 16-08-2013 16:08
Locatie: alblasserdam

02-02-2014 19:27

hallo allemaal,

weet iemand misschien een water voor me in Zuid-Holland of Noord-Brabant waar een leuk bestand aan karper zit en waar je lekker kan zitten in alle rust, waar je dus geen last heb van anderen. ik kan mij zelf geen water bedenken in mijn regio. het moet ook wel ruimte bevatten aan de kant om een kamp op te zetten van een redelijk formaat want ik neem graag mijn 3 honden mee als metgezel. heeft iemand misschien een paar namen van wateren voor me?

alvast bedankt.
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

02-02-2014 19:38

google earth :wink:
lijstje maken van een aantal optie,s, dan overal een kijkje nemen.
is het nu mooi de tijd voor :wink:
Ach man..Ga toch vissen !!
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

02-02-2014 19:57

Kijk ook of je überhaupt honden mee mag nemen.
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

02-02-2014 20:15

Je bedoelt waarschijnlijk een plek waar anderen geen last van jou hebben, ;).

Hier in breda kan ik zo snel geen plek verzinnen waar je niemand tegen komt. Langs het water zijn vaak drukke fietspaden. Denk dat je misschien tussen Breda en terheijden in, op de marc. Misschien kan je daar iets vinden. Is een landelijk gebied, met ik denk wat meer ruimte. Zou je even kunnen googlen of langs rijden. Misschien kan je op een stuk weiland, even aan een boer vragen. Zou een idee kunnen zijn.

Ik neem ook graag mijn hond mee, een kleintje. En ik woon in breda. En ik vind het al lastig een leuke stek te vinden waar mijn hond zijn ding kan doen zonder anderen te hinderen. Of andere honden ineens uit het niks op duiken, of druk verkeer... Dat wil je niet.

Maar..... Er zal vast iet te vinden zijn, succes. En veel plezier alvast. Niks leukers dan met je hengel en hond op stap te gaan.
Zit hier wel vis?
Plaats reactie