heeej medevissers,
ik wil graag gaan vissen op de slotbosse toren, maar nu weet ik niet wat voor verguning ik hier nodig heb. en of dat er naar de veranderingen voor een waterberging er nog wel karper erop teruggezet is.
heeft er iemand ervaring met de aanapssing van de vijver?
en staan alle 4 de kleine vijvertjes met elkaar in verbinding zodat er vis doorheen kan zwemmen?
ik hoor het graag!
bijvoorbaat dank!
slotbosse toren
-
Als er karper op is gezet zijn die nu makkelijk te vangen, gewoon even met de pen op pad dus en een zak maden.
-
ja ik zag al wel dathet op het moment niet heel erg diep is. maar vis niet graag met de pen. ik weet nog wel dat van voor de verbouwing er genoeg vis opzat.
ik ben er net nog geweest en tref een redelijk mooie karper aan alleen wel dood zal een kg of 9/10 geweest zijn.
ik ben er net nog geweest en tref een redelijk mooie karper aan alleen wel dood zal een kg of 9/10 geweest zijn.
-
De vis die er op zat is er af gevangen en verdeeld over verschillende wateren.
In de krant stond dat er vis terug op is gezet op de foto zag je alleen wat witvis, van karper weet ik verder niets.
Waar een karper van 20pond dan vandaan komt
Verder vind ik het hele water niets meer om te gaan vissen, ze hebben het aardig verkloot.
Ik zou m'n heil dan ook ergens anders gaan zoeken, water waar die flat langs/in staat bij de rotonde is wel aardig.
Of de polder in.
In de krant stond dat er vis terug op is gezet op de foto zag je alleen wat witvis, van karper weet ik verder niets.
Waar een karper van 20pond dan vandaan komt

Verder vind ik het hele water niets meer om te gaan vissen, ze hebben het aardig verkloot.
Ik zou m'n heil dan ook ergens anders gaan zoeken, water waar die flat langs/in staat bij de rotonde is wel aardig.

Of de polder in.
-
je bedoeld bij die rotonde vlakbij de gamma?
lijkt me inderaad ook een mooie vijver! kan jij me daar iets meer over vertellen dan? Het aantal karper dat er ongeveer zwemt bijvoorbeeld?
groetjes!
lijkt me inderaad ook een mooie vijver! kan jij me daar iets meer over vertellen dan? Het aantal karper dat er ongeveer zwemt bijvoorbeeld?
groetjes!
-
het is gewoon kut zat mooie goudkarper op die heeft vismaat nog net kenne redden en nog 2 schubkarpers die zwommen lagen in laag water . tijdens de verbouwing
hoe nu uitziet zou ik er nie gaan vissen waar karpers zijn geen idee ken beter op nion zitte of put van caron
conclusie vissen bij ijsco is voorbij voor karpervissers
hoe nu uitziet zou ik er nie gaan vissen waar karpers zijn geen idee ken beter op nion zitte of put van caron
conclusie vissen bij ijsco is voorbij voor karpervissers