Plas van Reef?

Plaats reactie
Erik Buitenhuis
Berichten: 110
Lid geworden op: 03-04-2005 11:10

18-01-2013 10:53

Weet iemand of hier nu al gevist mag worden? Ik praat dan over de plas tussen Nootdorp en Leidschenveen naast de Tedingerbroek plas. Zie hier af en toe wel eens een plu of tentje in de bosjes(zomers), maar is het al legaal.
Politie buro zit 50meter er achter en ik weet dat ze redelijk streng kontroleren daar.

Gr.Erik
Mitchell Martens
Berichten: 26
Lid geworden op: 28-10-2012 20:37

18-01-2013 12:08

Het is niet legaal en de eigenaar is ook niet al te sympathiek als ie je aan z'n water treft. Van de politie zul je niet veel te duchten hebben, maar de BOA's controleren er wel vrij fanatiek. Evenals op de Bosplas, Tedingerbroekplas, Molensloot etc. Ik weet welke 'stek' je bedoelt, maar dat weten de BOA's en de eigenaar ook.

Op eigen risico dus.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

18-01-2013 13:07

niet aan beginnen, de politie/boa's controleren en schrijven gelijk uit..

De eigenaar belt gelijk op als er gevist wordt in zijn water en als er niet snel genoeg gereageerd wordt dan komt hij zelf wel ff langs en daar zit je niet op te wachten..

en dat er tentjes staan is vreemd, want de meeste mensen weten het wel dat je daar gewoon weg moet blijven..

owja en ga niet vragen aan de eigenaar of je er mag vissen, want dat heb ik dus wel gedaan,.. denk dan mag het misschien wel.. maar het antwoord en zijn frustraties zal ik je besparen ;)

gewoon dus lekker de pen pakken en leidscheveen in gaan doe ik zelf ook regelmatig en is leuk vissen.

Succes.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Richard Pont
Berichten: 794
Lid geworden op: 26-01-2005 10:53
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

20-01-2013 11:46

R de Winter schreef:
owja en ga niet vragen aan de eigenaar of je er mag vissen, want dat heb ik dus wel gedaan,.. denk dan mag het misschien wel.. maar het antwoord en zijn frustraties zal ik je besparen ;)


Dat was ooit anders, maar helaas hebben een aantal karpervis'vrienden' dit verziekt. Waarschijnlijk dezelfde lui die het nachtvissen op de Bosplas om zeep geholpen hebben.
Ruim je rotzooi nou eens op !!!
Gebruikersavatar
Ronald van der Vet
Berichten: 9
Lid geworden op: 03-01-2013 16:15

20-01-2013 16:51

Zou het maar niet doen idd :wink:
Plaats reactie