Oosterduinse plas (como meer) noordwijkerhout

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martin vd Plas
Berichten: 48
Lid geworden op: 06-02-2012 14:47

18-12-2012 21:26

Hallo allemaal.

Ik ben benieuwd of iemand mij wat kan vertellen over dit water. Vooral of er een beetje gevangen wordt? Ik lees wel berichten, maar deze zijn nogal oud. Ik weet hoe het zit met de regelgeving en ik weet dat er nogal wat polen komen. Dat vind ik een enorm nadeel, maar de oostblokkers gaan mij niet van mijn hobby houden! En daarbij komt dat ze allemaal op een hopie zitten aan de kant waar ik niet hoef te vissen. Ik ben er nu 2 keer wezen kijken en vind het er op het eerste gezicht heel netjes uit zien. Ten eerste de plas zelf, maar ook de omgezving. Er lag geen rommel oid!

Ik hoop dat iemand mij wat recente info kan geven. Is er misschien iemand die er de laatste jaren gevist heeft? Alle tips enz zijn welkom!
Gebruikersavatar
Sander Schaaij
Berichten: 168
Lid geworden op: 24-07-2011 15:29

22-12-2012 17:13

2 Jaar geleden heb ik er een paar sessies gevist. Veel ongewenst bezoek, en je raad dan al wel uit welke bevolkingsgroep. Heb gevist vanuit het bos, de rechterkant vanaf de camping gezien en de linkerkant. Linkerkant was vrij interessant, ook omdat de karpers daar in de zij en dwars slootjes kunnen komen. Bodemverloop is niet zo bijzonder, en er zijn een stuk of wat harde platen te vinden. Verwacht niet al te grote vissen, maar een leuke verrassing is zeker mogelijk.

Laat je zeker niet weg jagen daar, hou je gewoon aan de regels en je kan een leuke tijd hebben daar. Vermijd alleen wel de meest voor de hand liggende stekken ivm met het ongewenste bezoek. En ga als het kan met zijn 2en, dan laten ze je wel met rust.
Gebruikersavatar
Ger de mol
Berichten: 7
Lid geworden op: 07-04-2013 22:17
Locatie: Katwijk

08-04-2013 20:19

Oosterduinsemeer is een mooi viswater je moet er wel geduld hebben niet verwachten dat als je een nachtje gaat dat je gelijk gaat vangen dat kan een tijdje duren.
Vergunning kan je bij klaas halen de surfshop naast het meer kostte 1,5 jaar geleden een 10tje neem wel een pasfoto mee.
En er zijn veel polen maar daar heb je geen last van aangezien ze met illegale praktijken bezig zijn (stropen) en niet gepakt willen worden .




------------

Behandel iedere vis alsof het je grootste is !!
Behandel de kleinste vis alsof het je grootste is!!
Plaats reactie