Camping Molengroet in Noord Scharwoude

Plaats reactie
Johan van Kleef
Berichten: 21
Lid geworden op: 03-11-2012 19:46

03-11-2012 20:05

Ik kom regelmatig in Noord Holland op camping Molengroet. De camping grenst direct aan een redelijk ondiepe sloot/vaart, niet veel dieper dan een meter. Is er iemand die weet of er een redelijk karperbestand aanwezig is in dit water? ik heb er wel eens een gespot maar daar bleef het bij. Eventueel tips v.w.b. aas, voeren etcetera zijn heel erg welkom. Zoals gezegd ik kom er weleens en dan zou ik graag gericht op karper gaan vissen (en vangen natuurlijk!).
Als iemand ander water in de buurt van Noord Scharwoude kent waar ik zou kunnen gaan vissen hoor ik dat ook graag. Bedankt alvast voor de reacties.
groet, Johan.
aad van velthoven
Berichten: 9
Lid geworden op: 07-08-2012 17:30

05-11-2012 19:07

Johan....
Heb er enkele jaren geleden ook meerdere malen gestaan.
Op die sloot die je bedoelt heb ik voornamelijk `knollen`gevangen met de penhengel.(mais, noten enz.)

Op de grote recreatieplas achter/ naast de camping heb ik ook grotere vissen kunnen vangen, zowel met de afstandhengels
als met de penhengel. Met de pen ving ik ze helemaal achterin op een smalle vaart die vanaf de plas komt en via een sluis ( die dicht is) in een andere vaart uitkomt die in open verbinding staat met het Nh-kanaal uitkomt.

Nogmaals, dit is al enkele jaren geleden, weet niet hoe het nu is.

Ik zou zeggen.......proberen, zoeken, voeren, vissen..........(heb ik ook gedaan)

Suc-6


Aad
Hij die bolies zaait, zal karpers oogsten!
Johan van Kleef
Berichten: 21
Lid geworden op: 03-11-2012 19:46

05-11-2012 21:21

Aad, bedankt voor jouw reactie. Ze zitten er dus wel al zijn ze niet zo groot begrijp ik.
Ik ga er tzt zeker op uit om te proberen, zoeken, voeren, vissen...
Plaats reactie