Weinig tot geen vangst regio N'gein

Plaats reactie
Dusty de Groot
Berichten: 20
Lid geworden op: 17-08-2011 13:35

10-09-2012 17:35

Beste medevissers,

ik vis toch al een aantal jaar op karper maar heb er dit jaar nog geen 1 weten te haken (op eigen hengel dan)

Ik vis vaak in Nieuwegein (putjes industrieterrein plettenburg/de wiers) 1e & 2e veld
Kom zelf uit Lopik zit ook een leuk kanaaltje daar waar ik wel eens vis.

Maar ik heb er op de eigen hengel nog helemaal niks weten te vangen op brasem en zeelt na dan.

Is dit bij jullie ook zo? (vraag aan de vissers die hier ook wel eens vissen)

Ik vis gewoon met een standaard rig (altijd) van een cm of 20 en een 20mm of soms zelfs 2 20mm boilies eraan, en het safety clip systeem.

Ik ga vaak gewoon ''instant'' zitten omdat ik met regelmaat het weleens tref dat er al weer een andere visser op je voerplek zit te vissen.

Ik heb zelf geen idee wat ik moet veranderen ik zie zoveel rigs enzo staan op internet maar wordt er niet wijs van dus vandaar dat ik het bij de standaard rig hou (die haakt toch ook).

Misschien dat er mensen zijn met wat tips o.i.d. of die mij kunnen vertellen dat de vangsten sowieso slecht zijn op de wateren waar ik vis.

gr
johnny haars
Berichten: 39
Lid geworden op: 13-10-2009 17:00
Locatie: achter me hengels...

20-09-2012 20:08

pb neeffie
eerst naar het water! de rest komt later
peter. debruin
Berichten: 24
Lid geworden op: 02-10-2012 20:01

02-10-2012 20:16

hey,

ik heb er laatst nog een gevangen in lopik en het was nog wel mijn eerste nacht daar.
of is dat beginners geluk.

gr peter
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

03-10-2012 09:24

Als je uit Lopik komt zou ik de Lek eens overwegen, mede door het SKP zit daar een leuk bestand...

Hoe er te vissen ----> Rivierenrotary.

succes en groet,

Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Plaats reactie