Ringsloot Beverwijk

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jorden Scholting
Berichten: 30
Lid geworden op: 08-08-2012 22:24
Locatie: Uitgeest

14-08-2012 00:35

Hallo Visvrienden!

Het is weer raak bij de ringsloot,
afgelopen weekend lopen vissen bij de ringsloot en opeens kwam de handhaving,
kwam ons vertellen dat het nachtvissen met tenten niet meer is toegestaan.
en we werden weg gestuurd maar we zijn niet gegaan want in de vergunning staat gewoon dat je in de ringsloot mag vissen aan de westoever waar wij zaten dus ik weet niet wat die vent weer uit ze nek loopt te lullen
onze namen zijn wel genoteerd dus de volgende keer als we daar gaan vissen lopen we met een boete van 120 euro wat de man mij vertelde.
ik vond het al zo verdacht rustig de laatste tijd bij de ringsloot normaal zit het helemaal vol met vissers.
al staat het in de vergunning dat het mag ze zeggen het niet voor niets natuurlijk hoop dat er aankomend jaar geen verandering in gaat komen want ik vis hier namelijk heel erg graag.

Mvg,
Jorden
Gotta Catch Em All!...
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

16-08-2012 03:58

Bedoel je die camping langs de A9 daar? Misschien niet zo gek ook, staat er altijd bomvol met tenten en snap niet dat mensen het leuk vinden om op dat stukje water in elkaars nek te zitten vissen. Is het daar nu echt zo spectaculair?
Kris Hoekstra
Berichten: 172
Lid geworden op: 24-09-2009 15:31

19-08-2012 06:30

Als ik zie hoe er elke keer weer een teringzooi aan vuilnis etc ligt snap ik het dondersgoed dat het een keer helemaal over is met vissen in de fortgaten en ringsloot.

zag laatst iemand met de auto over het land rijden om ze spullen helemaal naar achter te brengen. De hekken laten ze ook vaak open staan waardoor de paarden en schapen overal los lopen.

Wat mij betreft mag et wat vaker en beter gecontroleerd worden, maar ook de gemeente kan wat vuilnisbakken plaatsen want die zojn ook nergens te bekennen.

Kris.
Plaats reactie