karpervissen in/rondom borger( drenthe)

Plaats reactie
bradley venema
Berichten: 67
Lid geworden op: 12-07-2012 23:14

30-07-2012 23:36

Hallo ik had even wat vraagjes.
ik ga 16 augustus naar borger naar hunzedal en wil graag de hengeltjes mee nemen, ik zie alleen heel erg veel plassen rondom borger waaronder een paar waar ze als het goed is nog bezig zijn met afgraven.
ook zie ik een plasje wat (Lunsveen) heet alleen weet ik niet of daar gevist mag worden of niet en datzelfde heb ik met erg veel plassen rondom borger.
dan was mijn vraag : heeft iemand ervaring met de wateren rond om borger?
waar leuk en mooi karper gevangen kan worden.
graag hoor ik wat van jullie :D ik reageer ook op pb's
Mvg bradley
Gebruikersavatar
Bas Timmermans
Berichten: 604
Lid geworden op: 02-06-2011 11:16
Locatie: Stadskanaal

31-07-2012 08:00

Bradley waarom niet het Hunzedal zelf. Langs het hunzedal loopt ook een klein kanaal/riviertje, die ze recontructeren naar hoe het was (natuurlijk). Ik heb daar al enige uurtjes gezeten met 14mm pellets en suc6. Alleen tot nu toe geen echte big. Zwaarste was 21P. Maar dat geeft niet ;). De vis was sterk en de omgeving is mooi.

Gr Bas
The art of fishing..... Keep your wife at home!

Friends call met The Carp whisperer :lol:
bradley venema
Berichten: 67
Lid geworden op: 12-07-2012 23:14

31-07-2012 11:44

dankje bas ! dat is idd ook een optie.
is dat een beetje een water waar je niet ongelooflijk veel hoeft voor te voeren ?
aangezien ik daar niet echt tijd voor heb dan zou dat erg mooi wezen. ik zie op google maps ook dat er 2 kleine vijvers in borger liggen heb je daar ervaring mee ? graag hoor ik van je :D groetjes !
Gebruikersavatar
Bas Timmermans
Berichten: 604
Lid geworden op: 02-06-2011 11:16
Locatie: Stadskanaal

01-08-2012 07:44

Die vijvertjes ken ik niet. En dat kanaaltje heb ik 2 dagen voorgevoerd met duivenvoer (had zoiets eerst maar eens kijken). Maar ze zitten er degelijk. Er moeten ook grassers in zitten maar die heb ik nog niet kunnen strikken.
The art of fishing..... Keep your wife at home!

Friends call met The Carp whisperer :lol:
Plaats reactie