Put Beelaertsweg Raamsdonksveer

Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

26-07-2012 15:12

Nou zullen we dit weekend de nachtvissers eens gaan tellen dan.
Als iets verboden is betekent het nog niet dat het niet kan en gedoogd wordt.

Maar ik weet het goed gemaakt jongen, blijf gewoon lekker in de stront zitten vissen tussen rondrennende honden vissend in een knollentuintje, veel plezier ermee.

Not my cup of tea :lol: :lol:
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

26-07-2012 19:13

Zijn de vissen in die put er naast zo groot dan? :)
Gebruikersavatar
Terry van Erp
Berichten: 72
Lid geworden op: 15-07-2012 11:15
Locatie: Geertruidenberg
Contacteer:

26-07-2012 23:47

Hoi Jens,

Daar kan ik je geen antwoord op geven, zou je aan Cees v Opstal moeten vragen die heeft er jaren gezeten.

Grtz Terry
Weet je wat het is? Meer water als vis!
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

27-07-2012 07:11

Ik laat ook mijn honden uit bij dat water en omzeil daarom ook de grote put.
In die kleine put vissen is vrij kansloos gezien er niks speciaals zwemt, daarvoor kan je beter in de grote plas ernaast gaan zitten. Dat is toch wel een paradijs om te vissen zo mooi. Honden moeten ook verkoeling hebben maar daar word in die gemeente geen rekening mee gehouden.

Ik moet wel zeggen als er een visser zit ik meteen mijn honden aanlijn en later weer los laat.
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

27-07-2012 07:31

Volop 40'ers en 50'ers 8) Misschien ZELF gewoon eens gaan vissen dan kom je er vanZELF achter.
Oh ja er loopt ook nog een sloot tussen :wink:

Gisterenavond ben ik met hondebrokken aan de gang geweest.
Wat bleek nou, er zaten een hoop nijlganzen op m'n stek wat een rotbeesten zeg en die horen hier niet eens.
Ik zeg afschieten, als jullie het daarmee eens zijn teken dan even onderstaande petitie.

Het is toch te gek voor woorden ik betaal om daar te vissen dus heb het recht en die beesten verpesten alles.

http://vroegevogels.vara.nl/Nieuws-deta ... %5D=359326

M'n collega vertelde net dat ie z'n hond daar ook uitlaat, een hele grote Bull Mastif met nog grotere bijbehorende drollen :o
Bandito heet die en hij zal je graag een kusje geven met de slijmbek.
theo fiets
Berichten: 36
Lid geworden op: 26-07-2008 11:29
Locatie: made

27-07-2012 10:27

:lol: :lol:
Gebruikersavatar
Terry van Erp
Berichten: 72
Lid geworden op: 15-07-2012 11:15
Locatie: Geertruidenberg
Contacteer:

27-07-2012 11:59

Allemaal heel mooi mensen.....

Maar: Net weer eens contact met de gemeente / visvereniging en Caron gehad, wat blijkt, aan de andere put (de grote dus) is een stuk waar honden niet hoeven aangelijnd, de kleine put waar we het over hebben mogen honden niet los en geld een opruimplicht, dhr Caron plaatst regelmatig nieuwe bordjes met deze regelgeving, maar voor hij thuis is zijn ze al weer weg, dat zullen de vissers zeker niet doen!

De opruimplicht geld overal, ook op losloopgebieden, hondenuitwerpselen brengen ook veel ziektes over dus is dit ook in het belang van de hondenbezitters zelf.

En ik vang op dit kleine putje misschien niet de grootste vissen, (denken jullie), maar de schubs die ik er tot nu toe heb gevangen zijn prachtig en beresterk.

Waarom iedereen mij daar weg wil hebben snap ik ik niet, maar dat zullen wel hondenbezitters zijn.
Weet je wat het is? Meer water als vis!
Gebruikersavatar
Terry van Erp
Berichten: 72
Lid geworden op: 15-07-2012 11:15
Locatie: Geertruidenberg
Contacteer:

27-07-2012 12:12

Cees v Opstal schreef:Volop 40'ers en 50'ers 8) Misschien ZELF gewoon eens gaan vissen dan kom je er vanZELF achter.
Oh ja er loopt ook nog een sloot tussen :wink:


Graag foto's Cees, maar wie zegt jou dat wij die al niet hebben overgezet en daarom nu in dat putje willen vissen?

Cees v Opstal schreef:Gisterenavond ben ik met hondebrokken aan de gang geweest.
Wat bleek nou, er zaten een hoop nijlganzen op m'n stek wat een rotbeesten zeg en die horen hier niet eens.
Ik zeg afschieten, als jullie het daarmee eens zijn teken dan even onderstaande petitie.

Het is toch te gek voor woorden ik betaal om daar te vissen dus heb het recht en die beesten verpesten alles.


Dit toverde alsnog een glimlach op mijn gezicht, als ik eenden en meerkoeten of andere vogels op mijn voerstek krijg ben ik blij, mijn plan heeft dan gewerkt en het moet al gek gaan wil ik dan niet binnen een half uur een run krijgen, je snapt toch wel hoe het werkt?

Cees v Opstal schreef:M'n collega vertelde net dat ie z'n hond daar ook uitlaat, een hele grote Bull Mastif met nog grotere bijbehorende drollen :o
Bandito heet die en hij zal je graag een kusje geven met de slijmbek.


Speciaal voor Bandito zal ik wat lekkere boilies meenemen, gisteren vers gedraaid, een kilo van 85% cacao.

http://colani.nl/carp/wp-content/uploads/2012/07/170euro.png
Weet je wat het is? Meer water als vis!
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

27-07-2012 12:40

Remon v Wanrooij schreef:In die kleine put vissen is vrij kansloos gezien er niks speciaals zwemt,


Dus vissen is pas niet kansloos als er vissen boven de 30 pond zwemmen?
Of hoe bedoel je dat?
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

27-07-2012 12:57

Terry van Erp schreef:Graag foto's Cees, maar wie zegt jou dat wij die al niet hebben overgezet en daarom nu in dat putje willen vissen?

Heren zouden jullie even onderstaande petitie willen tekenen.
Stop overzetten van karper

Je komt op me over als een erg zielig mannetje, een beetje het gemiddelde van de karpervissers die je nu op zulk water ziet zitten.
1 van de redenen dat ik er niet meer vis, behalve 's winters op snoek dan want dan blijven die weggooiers lekker binnen zitten. 8)

Nogmaals veel succes jongen met je hoeperdepoepiestek :D
Gebruikersavatar
Terry van Erp
Berichten: 72
Lid geworden op: 15-07-2012 11:15
Locatie: Geertruidenberg
Contacteer:

27-07-2012 15:51

Cees v Opstal schreef:Je komt op me over als een erg zielig mannetje, een beetje het gemiddelde van de karpervissers die je nu op zulk water ziet zitten.
1 van de redenen dat ik er niet meer vis, behalve 's winters op snoek dan want dan blijven die weggooiers lekker binnen zitten. 8)

Nogmaals veel succes jongen met je hoeperdepoepiestek :D


Jij loopt contstant te fucken of meningen op te dringen Cees, je vangt oh zo grote vissen, maar geen foto, en nu een plaagstootje en je kookt over, hoezo zielig.
Maar weet je wat het is, jij wil niet dat de honden weer terug gaan naar jou oh zo geliefde put, waar ze wel mogen komen en loslopen!

Veel plezier met je 40 en 50 ponders, ik ben blij met de kleintjes en ga je negeren.....

I rest my case
Weet je wat het is? Meer water als vis!
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

27-07-2012 16:22

[quote="jens breugelmans"][quote="Remon v Wanrooij"]
In die kleine put vissen is vrij kansloos gezien er niks speciaals zwemt, [/quote]

Dus vissen is pas niet kansloos als er vissen boven de 30 pond zwemmen?
Of hoe bedoel je dat?[/quote]

Ik trek de vergelijking met de grote put ernaast..
Dat is toch vergeleken met die kleine put een veel mooier avondtuur en een water met uitstraling..
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

27-07-2012 16:29

Ok, op die fiets.... :wink:
Gebruikersavatar
Terry van Erp
Berichten: 72
Lid geworden op: 15-07-2012 11:15
Locatie: Geertruidenberg
Contacteer:

27-07-2012 18:17

Remon v Wanrooij schreef:Ik laat ook mijn honden uit bij dat water en omzeil daarom ook de grote put.
In die kleine put vissen is vrij kansloos gezien er niks speciaals zwemt, daarvoor kan je beter in de grote plas ernaast gaan zitten. Dat is toch wel een paradijs om te vissen zo mooi. Honden moeten ook verkoeling hebben maar daar word in die gemeente geen rekening mee gehouden.

Ik moet wel zeggen als er een visser zit ik meteen mijn honden aanlijn en later weer los laat.


Maar jij komt uit Dongen, en dan afgeven op onze gemeente?
Is er in dongen geen hondenuitlaatplaats dan?
En aan die grote put mag je wel honden loslaten!

Grtz Terry
Weet je wat het is? Meer water als vis!
Gebruikersavatar
Terry van Erp
Berichten: 72
Lid geworden op: 15-07-2012 11:15
Locatie: Geertruidenberg
Contacteer:

27-07-2012 18:19

Remon v Wanrooij schreef:Ik trek de vergelijking met de grote put ernaast..
Dat is toch vergeleken met die kleine put een veel mooier avondtuur en een water met uitstraling..


Volgens mij is dat toch puur persoonlijk, wat jij geweldig vindt hoef ik niet mooi of leuk te vinden, en andersom natuurlijk :D
Weet je wat het is? Meer water als vis!
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

27-07-2012 18:57


Maar jij komt uit Dongen, en dan afgeven op onze gemeente?
Is er in dongen geen hondenuitlaatplaats dan?
En aan die grote put mag je wel honden loslaten!

Grtz Terry


Ik woon al een heletijd niet meer in Dongen..
En de grote put is vrij druk met zonners en die zijn al helemaal niet blij met de honden.. De kleine put wordt al jaren gebruikt als uitlaat plaats vanwege de niet scherpe stenen en glas in het water..
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

27-07-2012 19:03


Volgens mij is dat toch puur persoonlijk, wat jij geweldig vindt hoef ik niet mooi of leuk te vinden, en andersom natuurlijk :D


Klopt helemaal maar daarom is het ook mijn mening :)..
Ik heb respect voor iedereen en laat ook gewoon iedereen in zijn waarde.

Daarom lijn ik mijn honden ook altijd aan als ik vissers zie.
Van mij zal daar ook nooit iemand last hebben en ik zie regelmatig een wat oudere man zitten die op zijn fietsje daar komt vissen met 1 hengels op die pieper en die heeft nooit iets te klagen gehad tegen mij.
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
Terry van Erp
Berichten: 72
Lid geworden op: 15-07-2012 11:15
Locatie: Geertruidenberg
Contacteer:

28-07-2012 11:01

Remon v Wanrooij schreef:Daarom lijn ik mijn honden ook altijd aan als ik vissers zie.
Van mij zal daar ook nooit iemand last hebben.


Als ze dat allemaal zouden doen zaten wij hier niet te discussiëren, de hondenbezitters maken er zelf een zooitje van en kijken nu boos naar mij. :)
Weet je wat het is? Meer water als vis!
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

28-07-2012 12:51

Als je nou een bordjes plaatst met daarop de link naar, deze inmiddels zinloze, discussie.
Als ze dit dan lezen weten ze eindelijk hoe fout bezig ze zijn en komen ze je de volgende keer misschien excuses aanbieden....
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Gebruikersavatar
Terry van Erp
Berichten: 72
Lid geworden op: 15-07-2012 11:15
Locatie: Geertruidenberg
Contacteer:

28-07-2012 23:06

paul te wierik schreef:Als je nou een bordjes plaatst met daarop de link naar, deze inmiddels zinloze, discussie.
Als ze dit dan lezen weten ze eindelijk hoe fout bezig ze zijn en komen ze je de volgende keer misschien excuses aanbieden....


Zou heel mooi zijn Paul als ze met het schaamrood op de kaken een voor een sorry komen zeggen, maar de realiteit is anders, en ik mag daar natuurlijk niet gaan aanplakken of bordjes plaatsen, dan ben ik ook fout bezig.
En zinloos, veel mensen klagen over de overlast van honden op deze put, en gaan er om die reden ook niet vissen, als ik door deze petitie de hondenbezitters zover kan krijgen dat er rekening met vissers wordt gehouden eerder zinvol.

Met vriendelijke groet,
Terry
Weet je wat het is? Meer water als vis!
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

03-09-2012 21:42

Terry,

Wat jij doet is vechten tegen de bierkaai. Hoewel ik het voor een deel met je eens ben, is de realiteit nu eenmaal dat mensen zich gewoonweg niet aan regels houden. Wij karpervissers niet anders (wellicht jij wel, maar het overgrote deel niet..). In NL kun je je tegenwoordig niet eens meer aan de regels houden, want er zijn er zoveel dat het onmogelijk is ze allemaal te kennen.

Meerdere putten in die omgeving worden geterroriseerd door hondenuitlaters. Maar daar moeten wij ons op aanpassen.. Zij komen er vast al jaren langer dan 'wij' vissers.

De meeste uitlaters houden ook wel redelijk rekening met je, als je uitlegt waar je vist (want elke leek denkt dat je met een dobbertje 2m uit je eigen kant zit). Ze weten niet beter. De enkeling die dan alsnog doodleuk zijn hond het water in stuurt 5m naast je hengels, terwijl hij je lijnen ziet lopen, en je een volle fluiter van die hond krijgt.. Die moet dan ook niet zeuren als zijn hond mijn haak oppikt. Gelukkig nog niet meegemaakt, maar ik zou niet weten hoe je dat dan kan voorkomen als zo'n beest aan komt geracet.

Het ergste zijn trouwens die opgeschoten types, die hun hond totaal niet onder controle hebben en dan ook nog die rat op poten (want dat zijn vaak van die doorgefokte vechthondjes) zich laten uitschudden naast je visstoel. Achja.. Tot 10 tellen, als het gedroogd is de stront en blubber van je spullen vegen en verder genieten van je hobby ;-).
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

03-09-2012 22:06

ik heb toevallig zo'n "rat op poten" en het ligt aan de eigenaar en niet aan de honden.. je kan beter zo'n "rat op poten" bij je kinderen hebben dan een labrador, golden retriver, border collie enz..
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
bart grandia
Berichten: 354
Lid geworden op: 04-05-2003 02:00

03-09-2012 22:18

Ligt het bij de labrador, golden retriver, border collie enz.. niet aan de eigenaar dan? :wink:
Mzzl Bart
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

04-09-2012 16:49

bart grandia schreef:Ligt het bij de labrador, golden retriver, border collie enz.. niet aan de eigenaar dan? :wink:


Het ras karakter niet ;), alleen een vechthond wel.. Want van elke hond kan je een vechthond maken.
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

05-09-2012 02:20

Ik heb een hele uitgesproken mening over hondenbezitters die zich niet aan de aangewezen honden uitlaat zone houden!!

En van het woordje "gedogen" krijg ik ontzettende jeuk.

Stel ik ga ontzettend zitten schijten op de parkeerplaats van Albert Heijn, reken maar dat ik word meegenomen en een bekeuring krijg van dik 150 euro, en een hondenbezitter doet idem(hond dan hé) en er gebeurt gewoon niets, gewoon bekeuren die hondenbezitter klaar. Waarschijnlijk zijn we dan weer beland in het gedogen.

Geen gezicht natuurlijk als ik mn blote reet zit daar natuurlijk, ik weet het beter gemaakt ik plaats een kartonnen doos om me heen zal het dan ook gedoogd worden? Stront is stront toch!!

Na een avondje stappen ff tegen de kerk aan zeiken heb je gelijk een prent van 120 euro aan je broek terwijl die hondenbezitters met hond de hele wijk plat pissen!!

Mijn mening is dus wanneer een hondenbezitter met hond zich niet aan de afgesproken honden uitlaat zone houdt of zonder poepzak en schep de deur uit gaat een asociaal persoon is en gewoon vet bekeurd dient te worden.

Groet, Peter