sloterplas, streksloot ?

Plaats reactie
pim garms
Berichten: 37
Lid geworden op: 07-06-2012 08:43

05-07-2012 13:31

Hallo, ik ben pim garms.
Wie vist er wel eens in de sloterplas in amsterdam?
Ik ben van plan om in die treksloot te gaan vissen bij die flat waar piet vogel ook zijn filmpje heeft gemaakt.
Wie heeft hier ervaring op deze stek ?
Hoe moet ik daar vissen ect?
En welke stekken kan ik het beste pakken ?
Als je iets over die treksloot weet laat je dan graag horen ?
Gr pim
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

05-07-2012 14:08

Omdat je het de plek van Piet noemt zal je de filmpjes ongetwijffeld wel gezien hebben. En als daar niet voldoende in staat om aan de slag te kunnen vraag ik me toch echt af waar het heen gaat met de sportvisserij. Piet heeft al eens in een topic verteld dat sinds hij de filmpjes op internet had gezet de vissers niet aan te slepen waren.

Helaas kun je niet aan Piet vragen of hij vanuit zn raam wil voorvoeren voor je want hij schijnt er niet meer te wonen.

Succes daar!
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Jeroen Schwegler
Berichten: 18
Lid geworden op: 16-01-2010 14:21
Locatie: Amsterdam

05-07-2012 15:13

:D Piet heeft ook een filmpje over bosbaan gemaakt.... Probeer het anders eerst daar... :D
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

05-07-2012 17:26

Ook op de Sloterplas zitten de karpers niet altijd en eeuwig op dezelfde plekken. Door er dagelijks te vissen heeft Piet Vogel natuurlijk een enorme kennis opgedaan over het gedrag van de karpers op de Sloterplas. Wat hij tenslotte benutte door er met de boot te gaan vissen. Die kennis krijg je alleen niet door filmpjes te bekijken, maar door er veel te vissen. Als je de algemene opinie van de andere vissers wilt weten hoef je alleen maar naar de concentratie tentjes te kijken. Dat is wat je hier ook zult opdoen. Maar het zegt allemaal weinig.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Theo de Vries
Berichten: 442
Lid geworden op: 15-02-2003 01:00
Locatie: Lelystad

05-07-2012 20:11

Ben je nu al uitgevist in de Herengracht? :roll:
Gebruikersavatar
Edwin van Gemeren
Berichten: 417
Lid geworden op: 06-05-2012 23:04
Locatie: Boskoop

05-07-2012 22:20

De Herengracht zat vol omdat heel veel mensen wel wat konden met die zeer nauwkeurige uitgebreide informatie :lol:
Take nothing but memories, leave nothing but footprints

Fish come in 3 sizes: small, medium, and the one that got away
Sander Timmers
Berichten: 98
Lid geworden op: 11-12-2009 14:29

08-07-2012 12:59

Pim,

Leuk idee zo dacht ik ook maaaaar....

*Je hebt een boot nodig om uit te varen (zeeeeer veel wier)
*Je ziet het op you tube voorbij komen dus je bent al te laat!

Is een leuke stek maar je hebt wel een gun nodig als je je een beetje veilig wilt voelen..

Dusss zou zeggen veel visplezier!.

Gr Sander Timmers.
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

08-07-2012 14:15

Kijk de filmpjes nog maar en paar keer en let goed op wat Piet zoal zegt. Vooral ook over wat de rest daar zoal gevangen heeft.
En gedetailleerdere stekinfo dan over de Herengracht ga je serieus echt niet krijgen. Misschien is het een idee om gewoon maar eens te gaan vissen op een van de wateren waar je inmiddels informatie over hebt, in plaats van steeds naar nieuwe wateren te krijgen.
Ik heb op geen van beide wateren ervaring, maar ik denk dat je de herengracht/NH kanaal makkelijker gaat vinden dan de sloterplas :roll:
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
erik west
Berichten: 6
Lid geworden op: 12-07-2012 18:58

12-07-2012 19:25

Het probleem is op de sloterplas "voor als je er niet bekend bent"dat je veel tijd zal moeten steken in het verkennen van het water er zijn heel veel diepte verschillen en is er op punten verschrikkelijk diep.
De locals daar zullen je wel wat willen vertellen daar, dit is teven het nadeel omdat het er nog steeds erg druk is.

wat betreft de sloot idd piet vogel heeft er genoeg over laten zien, maar deze man viste daar al 25 jaar die kent elke vis, elke route alles ! dus je hebt nog een paar jaartjes te gaan.

succes.
Geniet van je hobby, en houdt de natuur en de vissen in ere !
Plaats reactie