Park Timmerholt (*update 24-01-2012)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bastiaan Cappendijk
Berichten: 7
Lid geworden op: 16-05-2011 11:02
Locatie: Zwanenburg
Contacteer:

24-01-2012 15:35

Beste Mede-boarders,

Er zijn reeds al verscheidene topics geopend over het timmerholt. Helaas is als deze informatie allemaal verouderd. Nu mag ik in April een mid-week mee met een visvriend en zijn familie.

Ik heb hier en daar wat gehoord over gestorven vissen maar ook over een uitzetting van november 2011. Natuurlijk is mij ook niet ontgaan dat het een zwaar gedreseerd water is. Dit kan natuurlijk ook niet anders als er dag in dag uit tientallen lijnen in het water liggen.

Ik hoop doormiddel van dit bericht wat up-to-date informatie te verzamelen over hoe bijvoorbeeld de uitzetting is aangeslagen. Of wellicht informatie over het oude bestand wat er nog wel zwemt.

Vanzelfsprekend zijn tips qua aanpak natuurlijk ook welkom. Veel of weinig voeren, verspreid of compact. Zo minmogelijk of uitgebalanceerde haakaasjes met een shot on the hook etc.
Mischien wel een pop-up presentatie?

Ik heb al vernomen dat er geen schokkende diepte verschillen zijn, maar wel dat het langs de kant hard is en meer naar het midden een beetje baggerig.

En als het timmerholt niet loopt, mischien struinen of aanvoeren op het achterliggende oranje kanaal?

Bij voorbaat dank,
Bastiaan Cappendijk
Bastiaan Cappendijk, teamlid van Amsterdam Carp Team
[url][/url]http://www.amsterdamcarpteam.blogspot.com[url][/url]
Gebruikersavatar
Chris van Leeuwen
Berichten: 32
Lid geworden op: 07-06-2010 21:45
Locatie: Alphen aan den Rijn

11-02-2012 10:42

Dag Bastiaan,

Het oranje kanaal aanvoeren lijkt mijn niet zo'n succes dit ziet er mooi uit op google earth, maar ligt in de praktijk er dichtgeslipt bij zo rondom het park dan. Ik zelf ben met een maat in de zomervakantie geweest van 2011. We wisten alleen 2 brasems te vangen. Als je kans wil maken zorg dan dat je mobiel bent en ga op het open stuk vissen.

Cheers, Christian van leeuwen
Boudewijn Vink
Berichten: 53
Lid geworden op: 31-05-2011 17:05

13-02-2012 19:20

Ik heb er 2 weeken in een huisje aan het water gezeeten vorig jaar in de zomer..
welliswaar helemaal in het hoekje weggepropt maarja..
daar was de bodem helmaal van bagger dus niet met te korte onderlijnen vissen..
Op het stukje waar ik zat was het ook maar 50 cm diep maar heb tog nog een Mooie 34 ponder er kunnen uithaalen..
Het oranje kanaal is zeer intresant om mischien sochtens met het pennetje te vissen..
Afbeelding
30 40 50 POND Ook de kleintjes tellen mee... Want die worden weer groot.
Plaats reactie