karperen op de beekse bergen

Plaats reactie
jeffrey de bruijn
Berichten: 22
Lid geworden op: 31-08-2011 02:30

24-09-2011 01:04

hallo beste karpervrienden
ik heb even een vraagje
ik wil binnekort gaan vissen een midweek op de beekse bergen
nu weet ik wel dat daar behoorlijk veel karper zit,tenminste dat zie ik als ik daar een rondvaart maak
heeft iemand daar dit jaar gezeten zoja wat zijn de resultaten en evt tips zoals aas voer plekken
hoor graag van jullie
gr jeffrey
andy bakker
Berichten: 19
Lid geworden op: 05-08-2008 09:02
Locatie: eerbeek

03-10-2011 16:57

ik heb er vorig jaar gezetten weet niet waar je zit maar als je tegen het speel land aan zit zit je goed daar is het niet heel diep en er is veel wier veel van de karpers houden zich hier op je hebt echt mooie open stukken succes ik viste met bolies van proline en dan garlic robin red heb er een week gezeten en 8 vissen gevangen ik viste alleen tegen de aan avond en s,nachts smorgen ruimde ik het weer op ik denk als je een weekje zit dat je zeker resultaat moet hebben succes gr.
Pieter van Assen
Berichten: 13
Lid geworden op: 25-06-2010 10:52
Locatie: Drachten

22-07-2012 20:30

Hallo,

Wij gaan in de zomervakantie lekker een weekje op de bb zitten. Wij hebben huisje 11. Mooi voor de kids en paps kan s avonds een hengeltje uitgooien :D.
Nu heb ik op bing maps, birds eye (scherper dan google maps!) gekeken dat ik midden in een rietkraag zit... Zijn er mensen die bekent zijn met het water en kunnen zeggen of dit echt het geval is of dat de foto's verouderd zijn en/of dat het meevalt en er voldoende ruimte is?

cheers,
Plaats reactie