leidschenhage

Plaats reactie
sander van driel
Berichten: 3
Lid geworden op: 07-08-2011 22:21

07-08-2011 22:30

Beste mensen,

Ik ben nieuw op dit forum (kijk wel al jaren mee maar altijd te lui geweest om een account aan te maken).
Altijd search ik gewoon alles maar dit keer kon ik echt gewoon helemaal niks vinden..
Het gaat om de kanovijver (leidschenhage tegen over Restaurant de volle maan).
Ik heb hier laatst zitten vissen en jammer genoeg geen karper, wel brasems met hele rare grote witte gezwellen er op..
Nu was ik benieuwd of er iemand ervaring heeft met het water, zowel over de brasems (ie nu zwaar misvormd zijn), maar ook de karper vangsten, wordt er wel is wat gevangen? Zit er überhaupt wel karper?

Bij voorbaad dank!

Mvg, Sander
Gebruikersavatar
Richard Pont
Berichten: 794
Lid geworden op: 26-01-2005 10:53
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

08-08-2011 09:54

Ik heb daar nooit gevist en kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat je daar wil vissen. Zo'n twee jaar geleden heb ik echter wel een karper(tje) gevangen zien worden toen ik aan de overkant op een terrasje zat.
Ruim je rotzooi nou eens op !!!
ferry verhage
Berichten: 53
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00

08-08-2011 10:02

Er zat vroeger (10+ jaar geleden) iig wel wat karper op.
Nu geen idee er is veel veranderd sinds die tijd.

Succes!
sander van driel
Berichten: 3
Lid geworden op: 07-08-2011 22:21

08-08-2011 11:30

@Richard Ja mn opa zat er vroeger altijd te vissen(lang lang geleden) en die viste er altijd op witvis en ving zo nu en dan een karper, ooit zelfs een klein meervalletje gevangen.
T leek mij wel een uitdaging om juist daar nog een karper er uit te halen :) (hou wel van een uitdaging) :P
Ik ga het er in ieder geval nog maar is proberen, als er karper zit lijkt het me leuk om te ontdekken hoe het zit daar.
Iemand nog tips qua aas, techniek?
Alles is welkom!


bedankt allemaal,

Groet.
Plaats reactie