Hey mensen
Ik wil binnenkort samen met een maat een sessie proberen bij Exloerkijl. Alleen heeft hij er vroeger gevist en was de visstand vrij goed... En toen schijnt er een aantal jaren geleden gevist te zijn met "netten".
Nu is mijn vraag wie kent dit water en wie vist hier geregeld en weet hoe de visstand is?
Groet Bas
Exloerkijl
- Bas Timmermans
The art of fishing..... Keep your wife at home!
Friends call met The Carp whisperer

- Bas Timmermans
Jammer dat niemand mij wat heeft kunnen vertellen, dus ben zelf maar op onderzoek gegaan.
Visstand is wat aan de lage kant, maar er zwemt er nog degelijk genoeg in. Wat mij wel opviel is dat er toch veel vissers waren die aan het voeren waren. En dat er 30+ in schijnt te zwemmen.
Groet Bas
Visstand is wat aan de lage kant, maar er zwemt er nog degelijk genoeg in. Wat mij wel opviel is dat er toch veel vissers waren die aan het voeren waren. En dat er 30+ in schijnt te zwemmen.
Groet Bas

-
ik woon er nog geen km van af en vis er wel geregeld.
alleen nog nooit gehoord dat ze het met netten hebben 'leeggevist'
enige dat ik weet is dat ze hebben geprobeerd om de brasem populatie wat terug te dringen, overige vis zijn gewoon weer terug gooit neem ik aan.
gr,
alleen nog nooit gehoord dat ze het met netten hebben 'leeggevist'
enige dat ik weet is dat ze hebben geprobeerd om de brasem populatie wat terug te dringen, overige vis zijn gewoon weer terug gooit neem ik aan.
gr,
-
- Contacteer:
Volgens mij heb je gelijk hoor bas de geruchten dat er met netten is gevist lijken te kloppen .
Verder tja het was en is een mooi water maar voor de grote vissen kun je beter door rijden naar een ander water.
Verder tja het was en is een mooi water maar voor de grote vissen kun je beter door rijden naar een ander water.
- Bas Timmermans
Hey Henry dat is lang geleden.
Door jou heb ik het karper virus gekregen
. Hoessie man?
Beetje offtopic, but who cares? Its my own topic xD
Door jou heb ik het karper virus gekregen

Beetje offtopic, but who cares? Its my own topic xD