Zwaneveld's Gat

Plaats reactie
Henk Schonewille
Berichten: 11
Lid geworden op: 05-04-2003 02:00
Locatie: Hoogezand

11-05-2003 11:36

Wie weet of er in het Zwaneveld's Gat bij Kolham ( zandafgraving achter het oude station) Karper zit.
Ik weet van vissers dat er (veel)brasem en snoek zit, maar van karper wist men niets te vertellen.
Trouwens ik weet niet of Zwaneveld's gat wel de goede naam is, enkele vissers noemden dit water zo, andere mensen wisten echter niet waar ik het over had omdat het water volgens hun een ander naam heeft.
Wie helpt mij uit de droom.??
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

12-05-2003 02:17

Henk,

zwaneveld Gat, ook wel kolhamstergat of groot gat genoemd. Hier zit zeker wel karper op, niet veel maar ze zitten er wel en het is een moeilijk water.

Tot mijn spijt moet ik je ook vertellen dat er een jaar of twee geleden 7 van de grootste karpers het loodje hebben gelegd omdat sommige onwetende, zichzelf karpervissers noemende gasten zo zwaar met mais hebben lopen voeren zonder het te koken of te weken, met dit resultaat als gevolg. Naar mijn weten zaten hier ook een paar mid dertigers bij.

Ook weet ik dat dit stuk goed in de gaten wordt gehouden door de politie omdat dit een plek zou zijn waar zich nog wel eens junkies ophouden, maar dat is wat ik dus gehoord heb, ben er zelf al een aantal jaren niet meer wezen vissen of kijken dus pin me dr niet op vast.

Wil je er meer van weten stuur me dan ff een pb.

Groet
Ed

_________________
Dr gaat niets boven groningen!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Eddy Norder op 2003-05-12 02:18 ]</font>
Plaats reactie