vissen in Venlo eo

Plaats reactie
Gebruikersavatar
John Mus
Berichten: 154
Lid geworden op: 21-09-2009 07:06
Locatie: Duiven/Venlo

25-06-2011 23:48

hallo allemaal, sinds een paar weken woon ik in Venlo, en nu ik eenmaal gesetteld ben wil ik ook mijn hengeltjes weer eens uit hun foedraal halen. Is er iemand die hier een beetje bekend is via google earth heb ik al wel wat plasjes gevonden. Maar zijn er ook gewoon toegankelijke wateren, waar je met de grote vergunning kunt vissen ik ben namelijk nog geen lid van een vereniging hier uit de buurt.

graag serieuse antwoorden ik vraag niet om formaat vis of wat te voeren of topstekken maar gewoon een watertje om een dag heerlijk te vissen als ik straks wat langer hier woon weet ik zelf de weg wel goed te vinden en hoop mijn ervaringen dan ook met andere te kunnen delen.

bedankt
Ik hou me stil, en probeer op die manier iets te leren. Uiteraard ventileer ik af en toe mijn gedachte!
Gebruikersavatar
Mark Storms
Berichten: 33
Lid geworden op: 24-06-2011 20:42
Locatie: Venlo

26-06-2011 16:29

hoi John,

Ik vis voornamelijk in Reuver op de Roversheideplas, ik woon zelf ook in Venlo en ik weet dat er verschillende vissers hier uit de buurt gewoon hier op de maas vissen, nabij het ziekenhuis.
Ik ben mijzelf het vissen weer een beetje aan het bijbrengen, heb zelf 15 jaar niet meer gevist vandaar dat ik nu eerst op de vijver in Reuver vis, groetjes Mark
We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, alleen de een roeit en de ander zit te vissen
Gebruikersavatar
John Mus
Berichten: 154
Lid geworden op: 21-09-2009 07:06
Locatie: Duiven/Venlo

26-06-2011 20:25

hallo Mark bedankt voor je reactie, ik heb nog nooit op de rivier gericht op karper gevist. En ook ik moet mijn skills nog verbeteren dus en putje of plas is helemaal perfect. Misschien zie me daar snel een keer om het te bekijken of om er een hengeltje uit te leggen.
Ik hou me stil, en probeer op die manier iets te leren. Uiteraard ventileer ik af en toe mijn gedachte!
Gebruikersavatar
Edward Jakobs
Berichten: 363
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Bergen (Limburg)

27-06-2011 08:17

Hoi John,

Kijk anders eens op : http://www.carpheaven.nl
Hier staan alle vijvers in de regio.
Misschien heb je hier iets aan.
Gr.
Edward
Gebruikersavatar
John Mus
Berichten: 154
Lid geworden op: 21-09-2009 07:06
Locatie: Duiven/Venlo

27-06-2011 15:24

Ok dan dat ziet er overzichtelijk uit, bedankt Edward
Ik hou me stil, en probeer op die manier iets te leren. Uiteraard ventileer ik af en toe mijn gedachte!
Gebruikersavatar
Mark Storms
Berichten: 33
Lid geworden op: 24-06-2011 20:42
Locatie: Venlo

28-06-2011 16:30

hoi John,

Mocht je willen weten waar de vijver in Reuver ligt laat maar wat weten, is ongeveer 15 minuutjes rijden vanuit Venlo via de A73 iets sneller :wink:

Groetjes Mark
We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, alleen de een roeit en de ander zit te vissen
Gebruikersavatar
Roy Hanrats
Berichten: 169
Lid geworden op: 29-09-2009 19:20
Locatie: Grashoek

29-06-2011 21:28

De vijver in Reuver is toch een jaar of 2 geleden vissterfte geweest en is toch het complete bestand verdwenen?

Hoe is het er nu? Ik hoorde dat er mooie uitzetspiegeltjes zaten.
Gebruikersavatar
Mark Storms
Berichten: 33
Lid geworden op: 24-06-2011 20:42
Locatie: Venlo

30-06-2011 14:46

dat klopt inderdaad, maar ze hebben er vele kilo's "nieuwe" vis ingezet, veel karpers en ook franse snel groeiers, brasem enz.
De vijver vind ik zelf erg prahtig om te vissen, en er zit veel vis.
Ik wil niet de vijver de hemel in prijzen maar ik vang er genoeg, ik ben zelf net ook pas 2 maanden weer bezig met vissen heb heel lang niet meer gevist (15 jr)

Groetjes Mark
We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, alleen de een roeit en de ander zit te vissen
Plaats reactie