leukermeer

Plaats reactie
Gebruikersavatar
William Crommentuijn
Berichten: 504
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: grubbenvorst

19-02-2002 18:10

Is er iemand die hier wel eens een karper heeft gevangen. Ik hoef alleen maar ja of nee te weten hoor de rest zoek ik nog altijd liever zelf uit. (gewicht en lengtes enzo intereseren me ook niet dus bespaar me dat ook).
De fout om ergens te vissen waar geen karper te bekennen was heb ik al eens gemaakt, vandaar. En het is natuurlijk wel zo makkelijk als er iets rondzwemt. Alvast bedankt

mvg william
paul steenbekkers
Berichten: 19
Lid geworden op: 26-02-2002 01:00
Locatie: utrecht

26-02-2002 16:05

ja, in het leukermeer zit karper....we hebben er enkele gevangen, en enkele verspeeld. Ze zijn zeer moeilijk te vinden, een stek kan lopen en het andere moment totaal leeg zijn.
Pas op, nachtvissen alleen in juni, juli en augustus, en alleen met paraplu, want met tent schijnt kamperen te heten en dat mag absoluut niet rond het leukermeer.
Zeer strenge controle!
Groeten
Paul Steenbekkers
psteenbekkers@hotmail.com
Gebruikersavatar
William Crommentuijn
Berichten: 504
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: grubbenvorst

26-02-2002 19:34

Harstikke bedankt he. das mooi, heb d'r nu al zin in.
Gast

26-02-2002 20:04

Beste naamgenoot.
IK ben verleden jaar met mijn gezin naar de camping aan het leukermeer geweest.
IK heb hier twee weken niets gevangen na wat rond vragen in de plaaselijke vis winkel in wansum vertelde ze mij dat er bijna geen karper meer word gevangen om dat de bodem veel te schraal is en hier weinig natuurlijk voedsel aanwezig is. OP aanraden van hun ben ik toen naar een plas in wansum gaan vissen ,en dat was wel erg goed veel zeelt en toch nog een paar karpers gevangen .
maar william laat je niet uit het veld slaan mischien heb ij meer geluk ik hoop het wel voor je anders moet je het mischien is aan de maas broberen ,in de buurt van de camping zij een aantal goede stekken aan de maas gewoon even navragen

sucses
Gebruikersavatar
William Crommentuijn
Berichten: 504
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: grubbenvorst

28-02-2002 08:59

Nou ronnie ik vindt het leukermeer toch niet echt een vijvertje hoor. Weet je hoe groot dat dat is. staat trouwens in verbinding met de maas ook dus volgens mij echt wel interessant. (heb je mijn foto's eigenlijk ontvangen of nie.)
Gebruikersavatar
sander vermeer
Berichten: 144
Lid geworden op: 28-06-2010 14:03

28-06-2010 14:06

ik ga binne kort ook naar het leuker meer op karper met lood en rodpod en alles. moet ik nou aan de maas zitte of op het leuker meer ? en die fotos die je hem had gestuurd ware dat karpers?? :D


Groeten, sander
Plaats reactie