Landal de Vlegge

Plaats reactie
Romano Geerling
Berichten: 30
Lid geworden op: 23-05-2010 20:00

11-04-2011 11:55

Goedemorgen allemaal,

In de zomervakantie ga ik een weekje op vakantie naar Sibculo, Landal de Vlegge. Ik zou graag willen weten hoe de visstand is in de vijver van het park en de dieptes etc. Tevens wil ik graag weten hoe het gesteld is met de wateren in de omgeving, want als ik op Google Maps kijk ligt er aardig wat viswater in de omgeving. Zoals de Vecht en een meertje aan de andere kant van de weg en andere kant van Sibculo is een klein vijvertje.

Welke vergunningen zijn er noodzakelijk voor het vissen in deze buurt. Kan dat gewoon met de Vispas of zijn er meerdere vergunningen nodig en zijn de prijzen een beetje redelijk?

als iemand dat wil vertellen, alvast bedankt,

Romano
Gebruikersavatar
arjan teunis
Berichten: 187
Lid geworden op: 24-09-2005 23:38
Locatie: twente

18-04-2011 22:11

Zit geen heel groot bestand op maar wel een leuk bestand op die plas op het park,maar ik zou wel een (voer)boot met dieptemeter meenemen want de diepte verschilt nogal eens op sommige plekken.
Vergunning is niet nodig daar volgens mij.
Plas aan de overkant van de weg mag je niet vissen en die put in Sibculo, denk dat je de put bij de voetbalvelden bedoelt zit ook wel aardig wat vis op,meer dan op franke (vlegge) maar ook gemiddeld kleiner,wel meer kans op een visje zeg maar.
Maar als je er bent en gaat vissen bij franke stuur anders ff pb,wil ik je wel ff op weg helpen daar,woon er 5 min. vanaf.

Gr Arjan
doe maar normaal we doen al gek genoeg.
Plaats reactie