krabbeplas karperdieven

Gast

17-09-2003 20:03

heb de vergunningen toch nog eens goed doorgelezen en myn conclusie is :

degeen die de karpers levend vervoerd is wel degelyk in overtredeing!!!!!
op de visakte staat namelyk punt 6:
dood onmiddelyk elke vis die niet wordt teruggezet.
deze "heren" zetten de vissen niet terug maar over, en dan zouden ze de vissen moeten dooden tydens het transport, maarja dan heb je op je thuis water niks meer aan de dode vis.
ze zyn dus WEL in overtreding en de visakte is uitgegeven door het ministerie van landbouw, natuurbeheer en vissery en kunnen de heren dus wel degelyk vervolgt worden als ze maar met levende vis op transport worden betrapt.
dus mensen ziet u iets gebeuren wat niet klopt neem fotos als het kan en bel gelyk de politie, deze is verplicht er iets aan te doen omdat levende vissen niet zonder vergunning vervoerd mogen worden

ps. ik kan niks vinden over gewichten misschien iemand anders nog effu zoeken om deze mensen en halt toe te houden
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

19-09-2003 15:03

dat zullen die gasten zelf ook wel weten die die vissen over hebben gezet!! k denk niet dat iemand er wat tegen kan doen !!
dan zou je misschien het hele water constant in de gaten moeten houden ! en aangezien het een aardig groot water is lijkt het me een beetje onwaarschijnlijk dat je iemand zal zien die daadwerkelijk vissen over aan het zetten is !
Just another carp fisher.......
Gast

20-09-2003 17:29

En het record van Joop Butselaar? Was die ook niet verdwenen? Door Engelsen ofzo..?
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

20-09-2003 17:47

neej hoor waarschijnlijk niet! stond een stukje over in de beet geloof ik!
Just another carp fisher.......
eric van bruggen
Berichten: 46
Lid geworden op: 25-09-2003 02:00
Locatie: rijswijk

02-10-2003 22:41

we zijn zeker vergeten dat in de krabbeplas alleen maar een klein bestand aan karper zit en het "toeval"wil dat het bijna allemaal zware karpers zijn rara hoe kan dit. ook wordt dit water bijna altijd bezet gehouden door een groepje vaste vissers die altijd de goede stekken bezet houden lullig he jongens als jullie nou eens hetzelfde overkomt als waar jullie je mee bezig houden.ik heb er ook gevist en de hele sfeer stond me niet aan maar goed dat moet dan iedereen maar voor zichzelf bepalen.
eric van bruggen
Berichten: 46
Lid geworden op: 25-09-2003 02:00
Locatie: rijswijk

02-10-2003 22:41

we zijn zeker vergeten dat in de krabbeplas alleen maar een klein bestand aan karper zit en het "toeval"wil dat het bijna allemaal zware karpers zijn rara hoe kan dit. ook wordt dit water bijna altijd bezet gehouden door een groepje vaste vissers die altijd de goede stekken bezet houden lullig he jongens als jullie nou eens hetzelfde overkomt als waar jullie je mee bezig houden.ik heb er ook gevist en de hele sfeer stond me niet aan maar goed dat moet dan iedereen maar voor zichzelf bepalen.