camping schatberg

Plaats reactie
William Bredewoud
Berichten: 11
Lid geworden op: 17-02-2002 01:00
Locatie: amersfoort

17-02-2002 23:19

Ik ben van plan om een paar dagen naar deze camping te gaan met de caravan.
Is het hier werkelijk goed karpervissen.?
Wie o wie kan mij er iets meer over vertellen.
Gast

18-02-2002 11:19

Is dat niet bij sevenum limburg noord?
William Bredewoud
Berichten: 11
Lid geworden op: 17-02-2002 01:00
Locatie: amersfoort

18-02-2002 19:24

dat klopt deze camping ligt bij sevenum
Gast

19-02-2002 09:31

Ik ken de camping en ik ben er vroeger wel eens geweest. Wat ik me kan herrineren maar das wel zo'n 12 jaar geleden, is dat het grote water daar erg ondiep was. Verder heb ik helaas geen info. Behalve dat t n schitterende camping is.

Groetjes Tim
Gebruikersavatar
Arjan vd Palen
Berichten: 322
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

19-02-2002 10:41

Jajamy,

Ik ben reeds 2 keer op deze camping geweest.
Het bestaat uit 3 meren/plassen.
1) Het kleine meer bij de receptie. Dit is een meer met veel wier en planten groei dus een boot is hier bijna noodzaak. Op deze plas zit veel graskarper die je op warmere dagen goed kan vangen met het korstje.
2) Het Recreatie meer. Dit is het meer wat achter de receptie ligt met de waterfietsen er in. Deze vijver wordt ook wel de spiegelvijver genoemt. Dit omdat er hier hoofdzakelijk spiegels rond zwemmen. Een goede stek is hier net voor de steiger van de waterfietsen. Je kan overdag goed voeren omdat dan het hek open is van de waterfietsen. Deze stek is zeker een aanrader omdat de stijgers natuurlijke voedselbronnen zijn.
3) De Grote vijver. Hier weet ik weinig over. Wel schijnen er een paar mooie vissen op te zitten rond de 30 pond. Ik weet niet of het waar is en heb het maar van horen zeggen. Hier is het ook handig als je een bootje hebt om zo je lijnen op mooie stekken te kunnen roeien. Er zijn aan dit meer genoeg stekken waar je rustig kan vissen.

Je mocht toen ik er was officieel niet nachtvissen. Alleen op dagen dat het aangegeven was dit werd bekend gemaakt. Maar het werd vaak wel oogluikend toegestaan als je je maar rustig hield en niet je piepers op vol volume zette. OP DE RECREATIE PLAS ZEKER NIET GAAN NACHTEN. hier controleren ze zeer goed en rijden ze snachts enkele malen met de jeep een rondje. Ook loopt hier de bewaking die over het water schijnt.
Op het grote meer zijn enkele mooie nachtvisstekken. Hetgeen ze wel zeer moeilijk te bereiken zijn. Maar dit geld ook voor de bewaking. Dit is het stuk aan de kant van de Golfbaan. Hier zit je ook echt helemaal niemand tot last omdat aan dit gedeelte geen caravans staan.
Bij aankomst krijg je bij de receptie het visregelement, dit wijkt niet veel af van de normale regels.

Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben, en vragen kan je altijd stellen.

Zie voor informatie over de camping de site:
http://www.schatberg.nl/pages/okpag.html

arjanvanderpalen16@hotmail.com

_________________
Tight lines,
Arjan van der Palen
arjanvanderpalen16@hotmail.com

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Arjan vd Palen op 2002-02-19 10:49 ]</font>
Hans van Moorsel
Berichten: 712
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Geldrop

19-02-2002 19:43

Heya Arjan.

Dat zijn wel bakken van vissen zeg daar op het recreatie meer. Ten minste als het waar is dat hun natuurlijke voedselbron uit stijgers bestaat? Bedoel je dat zonder S of met een korte EI in bijde gevallen zullen ze zelfs 25 centimeter boilies nog veel te klein vinden :smile: :grin: :lol:

Met verblijde groet,

Hans
Gebruikersavatar
Arjan vd Palen
Berichten: 322
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

19-02-2002 21:16

Hans,
Ik denk dat je snapt dat deze stijgers natuurlijke voedselbronnen zijn voor de karper.Of hebben jullie ze niet in Finland??
Ik snap wel dat je het zo ziet, want ik heb het in men haast wat ongelukkig geformuleerd. Maar het valt te begrijpen.
EN ik probeer alleen maar Jajamy verder te helpen met zijn vraag.
_________________
Tight lines,
Arjan van der Palen
arjanvanderpalen16@hotmail.com

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Arjan vd Palen op 2002-02-19 21:17 ]</font>
Hans van Moorsel
Berichten: 712
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Geldrop

20-02-2002 02:31

Hoi Arjan,

natuurlijk snapte ik het wel, het was dan ook als grapje bedoeld, ik vond het wel een leuke woordspeling vandaar dat kwart dozijn smilies :smile:

Keep up the good work,

Hans
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

23-02-2002 14:48

Persoonlijk heb ik er een jaar of vier geleden gevist. Ik heb een 50 vissen gevangen, maar niet 1 boven de 10 pond. (dit was op de grootste vijver. In deze vijver heb je een roei en surf gedeelte. Ik heb op het surfgedeelte gevist en viste op de rand van het grote talud. In het midden van het water is er namelijk een ravijn van 18 meter (onder de boeienlijn) diep terwijl de rest van het water ongeveer 1,5 meter is. Heb trouwens ook een meerval verspeeld en naar horen zeggen zitten die er op tot ongeveer 2,5 mtr (balen!!). Dit is de weinige informatie die ik heb over het water.

mvg

Bart van den Hurk
Plaats reactie