schatberg

Plaats reactie
martin van laren
Berichten: 25
Lid geworden op: 26-04-2003 02:00

26-04-2003 14:53

kan iemand mij helpen aan informatie .Over het karper vissen op de camping de schatberg in het plaatsje sevennum
Pukkie Nabuurs
Berichten: 37
Lid geworden op: 22-12-2002 01:00
Locatie: Baarlo

27-04-2003 11:45

ja tuurlijk martin!

het bestaat 3 meren:
-surfplas(9ha) veel karper je moet wel goed peilen want in het midden daalt het tot 14 meter en op dat talud zwemmmen ze. Je kan daar 10 runs per dag verwachten. record +/_ 30 pond maar er zitten er veel van tussen de 12 en 16 pond.
-middelste plas(1,5ha)veelkarper,veel wier en veel vissers.
-waterfietsplas:(2ha)mag je nietmeervissen geloof ik maar de steiger is een goede plaats maar dit water produceert alleen s"nachts. alleen spiegelkarper tussen de 15 en 25 pond.

ik geef niet zo snel inf. weer maar het water is te bekend daar om inf. te verzwijgen.

suc6!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Erik van der Mierden
Berichten: 348
Lid geworden op: 21-02-2003 01:00
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

03-05-2003 14:31

hee martin,

ik kom net terug van een weekje schatberg, vangesten vielen alleen een beetje tegen!
De dingen die Pukkie noemt kloppen aardig.
-op de waterfietsplas mag je niet meer vissen.
-op de middelste plas was vroeger idd veel wier, maar daar hebben ze veel jonge karper uitgezet en dan vooral graskarper. |Nu is het wier weg maar vang je alleen maar vissen van 10 pond. En het is er erg druk
-de surfplas vind ik de beste optie om te bevissen. Je moet er idd goed peilen dus een rubberbootje is handig. Verder moet je uitkijken voor de kabel die de plas in "tweeen" deelt, loopt ergens in het midden. Het enigste nadeel is dat er weinig stekken zijn om te vissen, nu viel het deze week wel mee, maar in de zomer zal t aardig druk zijn.

Verder doen ze dit jaar erg moeilijk over nachtvissen, vooral op de middelste plas. Ik zat op de grote surfplas die een beetje buiten de camping ligt. Dus ik zat redelijk verscholen en ben daarom ook niet weggestuurd maar in de zomer zullen ze denk ik meer controleren.

nogmaals suc6!!!!
Never argue with an idiot. He'll only bring you down to his level, and beat you with experience
Gebruikersavatar
Stefan van der Graaf
Berichten: 280
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

09-05-2003 11:38

Daaro achterin grenst die plas aan een golfbaan d8 ik, daar kan je aardig verscholen zitten en lekker vissen.

Succes,
W e L o v e. U R i P . P i M . F o R T u y N
Plaats reactie