KarperSessies Sloterplas

Peter andrade
Berichten: 469
Lid geworden op: 29-04-2010 05:43

31-01-2011 15:07

Idd Sven :lol:.


Maar goed als je er voor je rust komt dan hoef je er niet naartoe te rijden.

Wil je je eigen ergeren dan ben je op de juiste plek het is maar wat je leuk vind.

200 vissen over de 15 kg en een 6 tal vissen over de 20 kilo waarvan 1 bijna de 25 kilo topt.

Dat weet heel Nederland dus vandaar de drukte.

Mijn tip ga doordeweeks op vrijdag loopt het vol.

Bij aankomst met kiloo,s voer beginnen is niet de juiste andere waren je al voor.

Dat was hem de rest moet je zelf doen.
poppe jan
Berichten: 4
Lid geworden op: 07-01-2011 23:11

01-02-2011 18:06

Ach, laat iedereen toch lekker lullen. Mensen die er vaker komen weten dondersgoed dat het afgelopen jaren allang niet meer zo druk is. Buiten de wedstrijden om afgelopen jaar slechts enkele dagen. En als je dan inderdaad voor de oostoever komt is er inderdaad geen plek.. Als je net als ik er om de hoek woont; fiets veel (met rugzakje boilies of brood), zoek ze, en zorg dat je altijd mobiel bent.. Waadbroekje mee en je kan evengoed op stekken komen waar weinig mensen vissen en je dus altijd op goeie stekken kan vissen.. Luister niet te veel naar anderen, de helft citeert uit het boek en doet alsof ze er dus álles vanaf weten, de andere kwart vindt het leuk om met de massa mee te gallen..
Het is een hartstikke leuk water, alleen jammer van sommige papegaaienbekken, dat is inderdaad wel erg zonde. Ik zie je vast binnenkort wel ergens rond de plas
Miikeey Thille
Berichten: 32
Lid geworden op: 19-01-2011 12:37

01-02-2011 19:59

:lol:
Laatst gewijzigd door Miikeey Thille op 01-02-2011 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Miikeey Thille
Berichten: 32
Lid geworden op: 19-01-2011 12:37

01-02-2011 20:01

poppe jan schreef:Ach, laat iedereen toch lekker lullen. Mensen die er vaker komen weten dondersgoed dat het afgelopen jaren allang niet meer zo druk is. Buiten de wedstrijden om afgelopen jaar slechts enkele dagen. En als je dan inderdaad voor de oostoever komt is er inderdaad geen plek.. Als je net als ik er om de hoek woont; fiets veel (met rugzakje boilies of brood), zoek ze, en zorg dat je altijd mobiel bent.. Waadbroekje mee en je kan evengoed op stekken komen waar weinig mensen vissen en je dus altijd op goeie stekken kan vissen.. Luister niet te veel naar anderen, de helft citeert uit het boek en doet alsof ze er dus álles vanaf weten, de andere kwart vindt het leuk om met de massa mee te gallen..
Het is een hartstikke leuk water, alleen jammer van sommige papegaaienbekken, dat is inderdaad wel erg zonde. Ik zie je vast binnenkort wel ergens rond de plas


Is Niet alleen op dit water kan ik jullie vertellen!

ben gaan kijken inderdaad en zeker mooie plekken en stukken vis gebied gevonden! Voorjaar zal in de slootjes aan de zijkant Machtig vissen zijn!?
Peter andrade
Berichten: 469
Lid geworden op: 29-04-2010 05:43

01-02-2011 21:48

Nou Poppe ik ben een rasechte Amsterdammer en heb al mennige sessie aan de plas doorgebracht.

Dus wat ik heb neergezet klopt niet het strandje is niet een druk bezochte plek,de oostoever puilt af en toe niet uit van de vissers,net als het zwarte pad.

Heb ik zeker al die jaren op Pluto gevist even kijken of mijn raket voor de deur staat.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

01-02-2011 21:57

Fringe ook gezien Peter? Parallel universum. Schijnt internet te hebben en een link naar CarpBoard. Dus welkom hier. maar jij bent daar, en ik ook in mijn beleving. :D
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

01-02-2011 22:26

De uitbreiding van de betaaldparkeren zones zorgen ook niet bepaald voor een toename van medevissers ;)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Peter andrade
Berichten: 469
Lid geworden op: 29-04-2010 05:43

01-02-2011 22:40

Dat klopt idd Sven volgens mij kan je nog bij Torenwijk gratis parkeren en bij het zwembad de grote parkeerplaats,en het haventje bij het ganzeneiland.

Maar ja ik heb een raket dus die zet ik overal neer.

Met wegvliegende groet.

8)
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

01-02-2011 22:55

FF ontopic

Peter andrade

nog wat kunnen vangen afgelopen vrijdag nacht.
Heb je volgens mij zien zitten, altans volgens mij kan dat niemand anders zijn geweest dan jij.
Je zat behoorlijk verstopt , maar het lampje wat aan stond in je tent viel je toch op. :wink:
ben gewoon benieuwd aangezien ik het zelf erg koud heb gehad was ik vrijdag avond nacht, waren wij om 01.00 maar weer vertrokken naar huis.
Bikkel hoor nachie,s maken op dat punt , BRRRRRRRRRRRRR

MVG
poppe jan
Berichten: 4
Lid geworden op: 07-01-2011 23:11

01-02-2011 23:27

Niet zo op je p getrapt Peter.
Je hebt zeker gelijk daarin, áls er mensen van verder weg komen zijn dat zeker de stekken die als eerste bezet zijn. Ik geef alleen aan dat dat afgelopen jaar echt niet meer zoveel het geval is geweest als wat nog steeds (door boze tongen) beweerd wordt..
Ik geef hem dus aan dat áls het druk is er nog steeds genoeg mooie plekken zijn om te zitten als je die weet te vinden, dit aangezien andere mensen beweren dat het altijd maar hutjemutje is..

Niet aan Peter;

Deze jonge kerel wil hier vissen en krijgt grotendeels dat soort opmerkingen, mensen moeten daar eens mee ophouden, iedereen vist lekker waar hij wil vissen toch, soms omdat het in de buurt is, de andere reist wat langer. Of het nou een poldersloot, Cassien, rivier of de Sloterplas is. Volgens mij verliezen grote blaskaken altijd een beetje uit het oog dat het nog altijd een hobby is... En als je jong bent en je hebt een water naast de deur wil je daar vissen, waarom dan zo iemand niet gewoon wat tips geven, of anders lekker je mond houden..Die jongen wil vissen.. Klaar
Laatst gewijzigd door poppe jan op 01-02-2011 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

01-02-2011 23:35

poppe jan schreef:Niet zo op je p getrapt Peter.
Je hebt zeker gelijk daarin, áls er mensen van verder weg komen zijn dat zeker de stekken die als eerste bezet zijn. Ik geef alleen aan dat dat afgelopen jaar echt niet meer zoveel het geval is geweest als wat nog steeds (door boze tongen) beweerd wordt..


Waar komt gei vandaan , ut et achter hoek.
Is zeker wel druk , jep nog steeds , het word rustig waneer er weken word geblankt achter elkaar, poppeke
ken genoeg jongens/maneke,s die daar regelmatig de karpers achter de schubbeke,s aan zitten.
De tijd perk van de mobieltje,s ///noemen ze dat he
poppe jan
Berichten: 4
Lid geworden op: 07-01-2011 23:11

01-02-2011 23:47

Nee jongen, die uit de achterhoek is iemand anders
Maar goed, te gek dat je zoveel mensen kent en me poppeke noemt maar nog steeds heb ik gelijk..Al kunnen meningen over "drukte" verschillen natuurlijk.. Zolang ik het hele jaar door op goeie stekken kan zitten vind ik het niet druk


Waar komt gei vandaan , ut et achter hoek.
Is zeker wel druk , jep nog steeds , het word rustig waneer er weken word geblankt achter elkaar, poppeke
ken genoeg jongens/maneke,s die daar regelmatig de karpers achter de schubbeke,s aan zitten.
De tijd perk van de mobieltje,s ///noemen ze dat he[/quote]
Peter andrade
Berichten: 469
Lid geworden op: 29-04-2010 05:43

02-02-2011 08:24

Sander vrijdagnacht zat ik op mijn werk dus dat zal een andere winterbikkel geweest zijn.

Jan ik ben niet zo gauw op mijn pik getrapt hoor mocht het zo overkomen,ik heb die jongen genoeg informatie gegeven de rest zal hij zelf moeten doen vandaar dat ik zij gewoon gaan vissen.
Miikeey Thille
Berichten: 32
Lid geworden op: 19-01-2011 12:37

07-02-2011 08:06

Nog sessies geweest afgelopen tijd AAN de plas met deze Temp wind ... Koud water nog hoor graad of 3!
Sander Timmers
Berichten: 98
Lid geworden op: 11-12-2009 14:29

17-11-2012 10:49

Hoe is jullie ervaring van afgelopen jaar op Sloterplas geweest?

Mijn ervaring dit jaar is goed geweest en ben beloond met leuke mooie vissen.
Hier eentje van dit jaar om het sloterplas topic weer te starten.

Afbeelding


Gr Sander.