Vissen in Flevoland

Plaats reactie
Alexander Ton
Berichten: 115
Lid geworden op: 07-03-2003 01:00
Locatie: Almere

12-04-2003 16:32

Weet iemand nog mooie stekken in de omgeving van Almere ? Ik vis vooral in het beatrixpark maar ben daar een beetje op uitgekeken vanwegen de geringe vangst .
Daniel Legrand

18-04-2003 14:26

Hoi Alexander,

In Almere is eigenlijk overal goed op karper te vissen.
ik zelf zit veel aan het leegwaterplas en weet daar genoeg karpers eruit te halen.
Mocht je wat meer info willen kan je me mailen of toevoegen op msn.

<!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:almerecore2003@hotmail.com" class=bericht>almerecore2003@hotmail.com</a><!-- BBCode auto-mailto end -->
Quint Wijnschenk.
Berichten: 37
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: lelystad

21-04-2003 10:53

Beste Alex,

Ik vis nu al zo een 10 jaar in de polder op karper en er zwemmen overal mooie en knappe vissen rond. Ik heb zowat elk gewicht gehaakt tot 29.5 pond. Kijk eens verder dan je neus lang is, vooral met dit weer heb je kans op mooie vis, kijk eens naar de kanalen of plassen die uitmonden op kleine paaislootjes.De sluis van het IJsselmeer bij almere(kanaalkant) er zijn zoveel stekken die je niet weet maar trek er eens een dag voor uit en pak de auto.

Suc6 met vangen ik weet zeker dat het je lukt!
Mischa Blankestijn
Berichten: 2
Lid geworden op: 01-05-2003 02:00
Locatie: Amersfoort

01-05-2003 11:41

Ik zit samen met mijn vismaat vaak in de Lage of Hoge vaart in omgeving Almere te vissen. De leegwaterplas heb ik nooit eerder geprobeerd of van gehoort, kunnen jullie mij vertellen hoe ik hier kom zodat ik daar een keer kan gaan vissen? Mag je daar het hele jaar door nachtvissen?

Alvast bedank!
Daniel Legrand

01-05-2003 14:23

He Mischa

Als jij mij even je email adres geeft dan zal ik even een routeplannertje voor jou maken zodat je er makkelijk kan geraken.
Ik zelf woon er 200 meter vanaf :grin:
Verder is het in de zomer gewoon een topwater niet veel klein vis gewoon mooie karper dat tussen de 15 en de 28 a 30 pond zit, er zullen ongetwijfeld wel grotere zitten maar ik heb ze nog niet gevangen.
Verder mag je hier het gehele jaar nachtvissen aangezien dat is vrijgegeven door de viswaterrechthebbenden.
Nou groetjes :smile:
Plaats reactie