ik ben op zoek naar een mooie karper vijver omg. Helmond

Plaats reactie
antony van Otterdijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 20-07-2010 20:18

20-07-2010 20:25

Hallo weet iemand een mooie karpervijver in de omgeving van helmond of limburg.
Ik heb 15 jaar geleden veel op karper gevist en wil nu de draad weer een beetje oppakken.
Maar mijn oude karpervijvers zijn er niet meer of er zit geen karper meer in.
Graag een leuke vijver waar ook nacht gevist mag worden
Wie o wie kan me helpen.
met vriendelijke groet,
Antony
stefan broks
Berichten: 1085
Lid geworden op: 01-08-2008 10:34
Locatie: schijndel

21-07-2010 10:14

ik kom niet uit de buurt laat dat duidelijk zijn loop anders even bij db hengelsport naar binnen misschien hebben hun wat watere
Marc Claassen
Berichten: 125
Lid geworden op: 16-03-2010 17:28

21-07-2010 16:48

Er zijn kanalen genoeg in de omgeving helmond :wink:
ge kent de groete uit brabant kriege k*t!
Gebruikersavatar
ian luschen
Berichten: 204
Lid geworden op: 12-10-2009 13:04
Locatie: naast mijn buren

21-07-2010 16:53

Google - Earth.
Fietsen met die hap!
Gr Ian.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

22-07-2010 10:41

hoe ben je vroeger dan aan die vijvers gekomen..... zo zou ik het nu dus ook doen :P

Gewoon lekker de fiets pakken en even rond rijden, neem wel wat spulletjes mee, want misschien zie je ineens wat voorbij zwemmen. En anders inderdaad gewoon bij de viswinkel vragen..

owja ik heb even op googlemaps gekeken en zie vanuit daar al wat leuke waters die ik wel zou bekijken als ik in de buurt woonde van omgeving helmond.

Beuven en Starven (lieropse heide en beuven)
Berendonk
Warande
Aarlesche vijver
Buntven
Luchense bos
De grote peel
Witte bergen

Succes
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Ben Maas
Berichten: 63
Lid geworden op: 19-05-2007 23:04
Locatie: Helmond
Contacteer:

23-07-2010 20:12

Gewoon langs het kanaal of de kanaalomleiding. Redelijk rustig s'nachts, ligt er aan waar je gaat zitten. De gehele kanaalomleiding om Helmond is goed, dat zullen ze bij DB ook vertellen. Van Beek en Donk tot aan Someren.
Neem je zooi zelf mee!!
niels hurkmans

02-08-2010 23:36

Ik woon in Someren en wellicht ken je Forellen Vijvers Het blanke water, naast die forrelen vijvers is er ook een grootte vijver met een mooi bestand aan vissen (je vang altijd wel iets), het is echter wel een betaal water het kost denk ik een tientje.
Ongeveer een kilometer van mijn huis is er ook een plas waar een heel mooi bestand aan karper zit (met enkele 30'ers) en dat is gewoon gratis.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt :wink:
Mvg Niels
niels hurkmans

02-08-2010 23:43

R de Winter schreef:hoe ben je vroeger dan aan die vijvers gekomen..... zo zou ik het nu dus ook doen :P

Gewoon lekker de fiets pakken en even rond rijden, neem wel wat spulletjes mee, want misschien zie je ineens wat voorbij zwemmen. En anders inderdaad gewoon bij de viswinkel vragen..

owja ik heb even op googlemaps gekeken en zie vanuit daar al wat leuke waters die ik wel zou bekijken als ik in de buurt woonde van omgeving helmond.

Beuven en Starven (lieropse heide en beuven)
Berendonk
Warande
Aarlesche vijver
Buntven
Luchense bos
De grote peel
Witte bergen

Succes



In het beuven en in het starven zit al jaren geen vis, heeft er wel heel veel gezeten.
Gebruikersavatar
Edward Jakobs
Berichten: 363
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Bergen (Limburg)

03-08-2010 07:24

Kan je op het Blankwater nog steeds terecht voor karpervissen ?
Op de website lees je alleen over forelvissen. :-?
Wij zoeken nog een leuk water om in het najaar een paar dagen heen te gaan, vandaar.
Gr.
Edward
niels hurkmans

03-08-2010 11:35

Edward Jakobs schreef:Kan je op het Blankwater nog steeds terecht voor karpervissen ?
Op de website lees je alleen over forelvissen. :-?
Wij zoeken nog een leuk water om in het najaar een paar dagen heen te gaan, vandaar.



Edward je hebt pb!
Plaats reactie