Beekse kuil nog bevisbaar

Plaats reactie
Michel Ots
Berichten: 49
Lid geworden op: 24-04-2002 02:00
Locatie: Breda

28-03-2003 09:18

Heeft iemand hier nog gevist in de Beekse Kuil sinds ze daar met een snelweg en de treintjes aan het spelen zijn, heb zelf het idee dat het water behoorlijk verziekt is. Laatste keer dat ik er ben gaan kijken kon je ongeveer 10cm in het water kijken door het zand (vanwege dempen).

Alvast bedankt voor jullie info.
HansPeter van Ee

28-03-2003 18:58

Misjel

Ah...weer een water waar ik nooit van gehoord had.
Heb je ook nog informatie aangaande het bestand wat er rond zwemt ??

met vragende groet

HPE
Gebruikersavatar
Chris Noorlander
Berichten: 502
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

29-03-2003 17:55

Pfff
Gebruikersavatar
Chris Noorlander
Berichten: 502
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

29-03-2003 18:00

HPE, sorry, ik zal mijn 'pfff' even verduidelijken.

Klaag alle makers van atlassen, landkaarten e.d. aan. Ook zij zetten zomaar alle namen van de viswateren erbij.
Michel schrijft geen woord over bestand, of over hoe mooi het water wel niet is. En zeg nu niet dat Michel hiermee duidelijk maakt dat er karper in de Beekse Kuil zit, want karper zit in ieder water welk je in de atlas van Nederland vindt. Ik ben het absoluut met je eens dat er voorzichtig moet worden omgesprongen met bepaalde informatie betreffende viswateren hoor, maar je kunt het ook overdrijven.

Groeten ChrisN
HansPeter van Ee

30-03-2003 11:00

Chris

Hoe kritischer men er tegen in gaat, hoe liever het mij is.
Vergeet echter niet dat dit water ook zijn lokale vissers kent, dus uit respect voor deze mensen zou men de naam van het water niet moeten noemen.
Eigenlijk zou men elke topic moeten verwijderen waar men de naam van het water in noemt.
Ik weet dat dit een illusie is, er zullen altijd luie en domme karpervissers blijven.

met ongeschoolde groet

HPE
Michel Ots
Berichten: 49
Lid geworden op: 24-04-2002 02:00
Locatie: Breda

31-03-2003 11:43

HPE, ik ben het met Chris eens, staat niets in mijn bericht over het water zelf, met uizondering van de constatering dat het de laatste keer dat ik daar was zeer troebel was. Je kunt ook op alle slakken zout leggen...... Krijg zo een beetje het idee dat je alleen maar op forum komt om te kijken of er iemand een naam van een viswater noemt om daar dan vervolgens over te gaan zitten zeuren. Als iemand een post doet over een water met daarbij gegevens over het bestand, de beste stekken en tijden en de meest gebruikte aassoorten dan wordt ik ook een beetje mokkie, maar zoals ik al eerder aangaf, je kunt het ook overdrijven!

Groeten vanuit de Beekse Kuil......

Michel
Liever één karper op de mat, dan geen mat.....
Gebruikersavatar
Tim v Dongen
Berichten: 41
Lid geworden op: 05-12-2004 21:25
Locatie: Wagenberg
Contacteer:

29-03-2006 17:49

is het daar ook een beetje veilig langs de kant,
ik bedoel dan hang jongeren enzo. En weet iemand iets van het bestand?
mvg tim
pieppieppiep
Gebruikersavatar
JJ de Wals
Berichten: 489
Lid geworden op: 03-01-2005 15:44
Locatie: Twente

30-03-2006 08:32

Eigenlijk zou men elke topic moeten verwijderen waar men de naam van het water in noemt.


Dan kun je net zo goed dit hele forum-onderdeel afschaffen, of in geheimtaal communiceren. Jammer dat het hier niet zo kan als in Engeland en Belgie :cry:
Gebruikersavatar
Anton de Rijk
Berichten: 115
Lid geworden op: 01-01-2003 01:00
Locatie: Roosendaal

30-03-2006 08:57

Michel,

hoewel het mij eigenlijk helemaal niets uitmaakt snap ik 1 ding niet.
Je woont volgens mij nog geen 10 km van dat water, je kunt het gewoon eens gaan..... proberen!! :wink:

Wordt je veel wijzer van dan vanuit de zetel vragen te stellen via het internet

Succes ermee!!

Grtz Toon
Andre Bommel
Berichten: 7
Lid geworden op: 04-06-2004 10:06
Locatie: Breda

30-03-2006 11:21

:wink:

De kuil is inderdaad niet meer wat het geweest is, veel blauwalg, weinig zuurstof in het water. De laatste tijd ook inderdaad weer erg troebel water oa door blauwalg en groenealg. Tis jammer maar ze krijgen het maar niet onder controle.

Misschien dat het van de zomer opklaart.

Vragen verder over bestand etc, ga zelf zitten investeer 2000 uur per jaar en kom er zelf achter, weet je gelijk of het s'nachts veilig is en of de boeman niet komt.... ik zou er s'nachts niet willen zitten, nog voor geen goed, tipje van de sluier.......

Veel succes allen,
Groeten uit Breda
Smooth Sailing
Plaats reactie