Wie kan mij vertellen of er op dit moment al vis word gevangen op de Bosbaan of dat er al gevangen is.
En zoja waar kan ik dan het best gaan zitten aangezien ik morgen een daggie ga zitten!!
De Bosbaan is zwaar overbezet, veel kleine karpers worden daar belemmerd in hun groei.
Waar jij gaat zitten maakt niet zoveel uit, als je ze daar niet weet te vangen dan wordt het moeilijk voor je.
Ik vind het zielig voor de karpers dat ze geen vrijheid van voedselkeuze hebben.
Correct HPE. Gelukkig heeft Joris inmiddels bij de AHV weten te bereiken dat er geen karpertjes meer op de Bosbaan uitgezet zullen worden. Op termijn zal daar dus (gelukkig) een natuurlijk evenwicht ontstaan.
Op de bosbaan vang je altijd vis. Je mag niet richting de roeibakken vissen, dit i.v.m. veiligheid voor de in -en uitstappende roeiers. Ik zou gewoon in het midden gaan zitten.
PS: toplood gebruiken of anders de toppen laag houden.
Beste Daniel, als je de vergunning hebt weet je van alle regels.
Je woont in Almere, daar niet genoeg water voor de deur, IJsselmeer lijkt me toch groot genoeg.
goh en geen brasem?:P:-P....tja,das ook nie zo leuk hé. Gelukkig hebben we hier nog vrij mooie waters,waar het bestand wel in evenwicht is en de vissen kerngezond zijn...hopelijk blijft het ook zo.
Marc 35 pond gister op de bosbaan ???????
Nou lijkt me echt heel diep en goed uit de duim gezogen verhaal aangezien er maar 3 visswers op de hele dag hebben gezeten en ik ze alle 3 heb gesproken!!!!
En ik was ook nog es die gene die als laast wegging!!
Dus of een foto laten zien of we weten allemaal dat het een nachtwandelverhaal is!!
Ik geloof er in ieder geval geen ene reet van.
Daniel,
volgens mij is die vangst van jou ook heel diep uit je duim gezogen! En nog ff over die 35 ponder, daar moet je maar eens over nadenken Daniel............
Had ik het tegen jou ??? nee toch ???
Was jij gister over mijn schouder aan het kijken op de bosbaan ???
Ook niet toch ???
En ff over die 35 Ponder als jij een beetje een volleerde karpervisser ben met een beetje stekkenkennis dan weet je dondersgoed dat 35 pond op bosbaan er niet is dus met andere woorden hou je bezig met je eigen zaken bedankt.
Snap je nou echt niet dat je in de maling wordt genomen met die 35 ponder! Maar ik zal me er niet meer mee bemoeien en mij met mijn eigen zaken bemoeien!
ENNNN JA HOORRRRRRR,
ALWEER EEN BLIK CORKY'S OPENGETROKKEN !!!!
Dennis
ps. wat ook leuk is bij de bosbaan is een zak kattebrokken op de kant leeggieten en gewoon op je stoel gaan zitten wachten,binnen mum van tijd springen de arme beessies er gewoon de kant op.
HEE DANIEL !!!!!!!!!
Dat jij je hier nog durft te vertonen joh !!
Mensen,lees onderstaand stukje tekst even:
Mensen pas op er is hier iemand op dit
board actief die spullen aanbied
geld ontvangt.
en je vervolgens niets toestuurt.
zijn n.n. is:
Daan Legrand
Ofwel Daan de Groot uit Almere.
Zijn e-mail adres is:
<!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:embrio_88@hotmail.com" class=bericht>embrio_88@hotmail.com</a><!-- BBCode auto-mailto end -->
Mocht er iemand zijn tel.nr.
of adres hebben stuur het me dan
a.u.b. toe.
b.v.d.
Alex
Met oplettende groet,
Dennis
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dennis van den Bogaert op 2003-03-25 22:27 ]</font>
Je moet Dennis ook weer niet TE hoog inschatten hoor!!!! Dennis als je nou linksboven kijkt dan zie je in het derde vakje va..................... Apport Den........zoek Daniel....zoek......en hou vast!!!!!
Ga zo door,
Dat verhaal van hier boven dat klopt voor geen enkele meter daarom wil ik even opheldering brengen aan deze zaak":
Destijds heeft iemand via mijn ip adres rare dingen lopen doen op het net onderandere hier op deze forum.
Ik wil even mededelen dat ik zelf hier niets mee te maken had en hoop dat de meeste mensen niet in die verhalen gaan geloven dank u